کد خبر: ۱۳۸۲۱۸
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۸/۴

پیش بینی سازمان هواشناسی از تشدید بارش ها در ۱۲ استان

پیش بینی سازمان هواشناسی از تشدید بارش ها در ۱۲ استان

سازمان هواشناسی از پیش بینی تشدید بارش ها در ۱۲ استان طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد: شهروندان از توقف در کنار رودخانه ها و مناطق مستعد رعد و برق خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی با پیش بینی تشدید بارش در جنوب غرب و غرب اعلام کرد: برای امروز در استان های لرستان، شمال شرق خوزستان، چهار محال وبختیاری، غرب اصفهان، کهکیلویه وبویر احمد و شمال بوشهر، رگبار باران و گاهی رعد و برق (برخی نقاط بیش از 50 میلیمتر) براورد می شود.

برای فردا نیز رگبار باران و رعد و برق در استان های لرستان، شمال خوزستان، جنوب چهار محال و بختیاری، جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، جزایر شمال خلیج فارس و شمال استان مرکزی مورد انتظار است.

همچنین با توجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و احتمال سیلاب ناگهانی، وقوع صاعقه در استان های جنوبی، توصیه می شود شهروندان از تردد در این مسیرها و توقف در کنار رودخانه ها، مسیل ها و مناطق مستعد رعدوبرق برای جلوگیری از برق گرفتگی خودداری کنند.

در این میان با تقویت فعالیت سامانه بارشی در دامنه های البرز مرکزی همراه با ریزش هوای سرد از بعداز ظهر روز یکشنبه، رگبار باران و بارش برف در مناطق کوهستانی استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان پیش بینی می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ