کد خبر: ۱۳۸۲۲۳
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۸/۴

حضور شرکت ها و تجار ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی بغداد نامعلوم شد
به دلیل اعتراضات مردمی :

حضور شرکت ها و تجار ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی بغداد نامعلوم شد

حضور شرکت ها و تجار ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی بغداد که قرار است جمعه آینده برگزار شود به دلیل اعتراضات مردمی در هاله ایی از ابهام قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق ، عراق که 24 درصد محصولات غیرنفتی ایران به این منطقه صادر می‌شود در آستانه بزرگ‌ترین رویداد بازرگانی‌ ، دچار نا آرامی و اعتراضات مردمی شده و سرنوشت چهل‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی بغداد که قرار است جمعه آینده 10 آبان برای 9 روز برگزار شود ، نامعلوم است .

براساس این گزارش، در این نمایشگاه قرار بوده دو هزار متر به تجار ایرانی اختصاص یابد اما وضعیت فعلی این کشور همسایه ، تجار ایرانی را برای حضور شرکت در نمایشگاه بین‌المللی عراق سردرگم کرده  و فراخوان‌ دیروز فضای مجازی ، باعث شد مردم سراسر کشور در اعتراض به شرایط به خیابان‌ها بیایند.

بیشترین منطقه‌ای که معترضان در آن حضور دارند میدان تحریر و منطقه خضر است که محل اقامت و تردد به نمایشگاه نیز در این منطقه واقع شده است.

شرکت ها و تجار ایرانی ، هزینه زیادی برای حضور در نمایشگاه پرداخت کرده اند و هر غرفه بدون چیدمان، استقرار نیروها و ...حدود چهار هزار دلار  هزینه دربر داشته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ