کد خبر: ۱۳۸۲۳۵
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۸/۵

واکنش ترامپ به گزارش جدی روزنامه معروف آمریکا : نگران استیضاح نیستم

واکنش ترامپ به گزارش جدی روزنامه معروف آمریکا : نگران استیضاح نیستم

ترامپ اعلام کرد: واشنگتن‌ پست جعلی بدون هیچ منبعی به داستان سرایی ساختگی مبنی بر نگرانی من در مورد استیضاح ادامه می دهد . نگران نیستم. زیرا مرتکب اشتباهی نشدم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی انتشار گزارشی توسط روزنامه واشنگتن پست مبنی بر جدی تر شدن استیضاح رئیس جمهور آمریکا ، ترامپ در توییتر اعلام کرد: واشنگتن‌ پست جعلی بدون هیچ منبعی به داستان سرایی ساختگی مبنی بر نگرانی من در مورد استیضاح ادامه می دهد . نگران نیستم. زیرا مرتکب اشتباهی نشدم. این طرف مقابل از جمله شیف  (رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا) و داستان ساختگی است که نگران هستند. پیگیری توهمات ادامه دارد.

براساس گزارش این روزنامه ، ترامپ و نزدیکترین مشاوران پذیرفته اند تحقیقات در مورد استیضاح ، ‌وی را در معرض تهدیدی جدی قرار داده و از قدرت اندکی برای جلوگیری برخوردارند. دموکرات ها پس از افشای اعمال فشار ترامپ بر اوکراین برای تحقیق در مورد رقبای سیاسی به سرعت در حال گردآوری مدارک هستند و ترامپ به دلیل ناکام ماندن تلاش ها در جلوگیری از همکاری افراد مختلف با تیم تحقیقات در زمینه استیضاح، مستاصل شده است.

چند مقام فعلی و سابق دولت ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا شهادت داده اند و قرار است جلسات شهادت بیشتر در روزهای آینده برگزار شود.

تماس تلفنی ترامپ با رئیس جمهوری اوکراین در مرکز تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح رئیس جمهوری آمریکا قرار دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ