کد خبر: ۱۳۸۲۴۷
۰:۲ - ۱۳۹۸/۸/۶

سهم ۶۰ درصدی شرکت‌های دولتی و کاهش ۲۰ درصدی ظرفیت سیمان
گلایه خبره قدیمی از :

سهم ۶۰ درصدی شرکت‌های دولتی و کاهش ۲۰ درصدی ظرفیت سیمان

خبره قدیمی صنعت سیمان و مدیرعامل سابق یک شرکت با گلایه از سهم ۶۰ درصدی شرکت‌های دولتی در تولید سیمان، گفت : ظرفیت کارخانه های این صنعت بورسی ۲۰ درصد کم شده است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد علی بُد که از مدیران باسابقه و پیر صنعت سیمان بوده و شهریور سال گذشته بعد از حدود 12 سال از مدیرعاملی هلدینگ سیمان غدیر کنار گذاشته شد با اشاره به اینکه مشکلات نقدینگی در کارخانجات سیمان عاملی سخت شدن بروزرسانی ماشین آلات شده به تسنیم گفت: در ماه‌های اخیر کمبود منابع مالی منجر به کاهش تولید شده و مازاد کارخانجات سیمان نسبت به سال‌های گذشته کاهش محسوسی یافته است.

وی افزود: طبق مشاهدات ، ظرفیت کارخانه های این صنعت در سال جاری 20 درصد کاهش یافته و در صورت عدم تصمیم مناسب ، روند نزولی تولید بیشتر خواهد شد . زیرا سیمان کالایی نیست که به توان نگهداری کرد و باید نسبت به فروش سریع آن اقدام کرد . آن هم درحالی که قیمت‌ها متعادل بوده و خبری از دامپینگ نیست .

بُد با گلایه از سهم 60 درصدی شرکت‌های دولتی در تولید سیمان، ادامه داد: با این شرایط طبیعی است مدیران دولتی تمایلی به اعمال سیاست‌گذاری بلند مدت در صنعت سیمان نداشته و فقط برنامه‌های کوتاه مدت را دنبال کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ