کد خبر: ۱۳۸۲۸۷
۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۸/۸

پیش بینی باران چند روزه در ۲۴ استان و کاهش دما ۵ تا ۸ درجه‌ برای مناطق
سازمان هواشناسی اعلام کرد :

پیش بینی باران چند روزه در ۲۴ استان و کاهش دما ۵ تا ۸ درجه‌ برای مناطق

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد از امروز تا یکشنبه آینده ۲۴ استان با بارش باران روبرو شوند و دما برخی مناطق بین ۵ تا ۸ درجه‌ کاهش یابد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی درباره آخرین پیش بینی ها از وضعیت روزهای آینده اعلام کرد: امروز برای برخی مناطق شمالغرب، غرب، مرکز،‌ ارتفاعات البرز، زاگرس مرکزی و شمال شرق ، بارش باران، گاهی به شکل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد و برای سواحل مرکزی و غربی درای خزر بارش باران پیش بینی می شود.

 این وضعیت پنجشنبه در مناطقی از استان‌های واقع در نیمه شرقی و غرب سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت و جمعه برای غرب سواحل و بخش‌هایی از شرق بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. همچنین در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد خواهد بود .

از روز شنبه با تقویت جریانات شمالی بر دریای خزر ، بارش در استان‌های گیلان و مازندران تشدید شده و گستره آن روز یکشنبه هفته آینده (12 آبان) علاوه بر این دو استان، استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی را در بر می‌گیرد که با کاهش 5 تا 8 درجه‌ای دما همراه خواهد بود.

همچنین شنبه آینده برای استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی،‌کردستان و شمال کرمانشاه نیز رگبار باران، گاهی رعد و برق همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج بوده و ارتفاع امواج بین 2.5 تا 3.5 متر پیش بینی شده است. همچنین روز جمعه مرکز خلیج‌فارس و دریای خزر مواج خواهند بود.

از امروز تا یکشنبه آینده در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، قم، همدان، مرکزی، شمال لرستان، شمال ایلام، جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی، نیمه شرقی خراسان شمالی، جنوب شرق و شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان باران می‌بارد.

 انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ