کد خبر: ۱۳۸۳۲۸
۲۲:۳ - ۱۳۹۸/۸/۱۰

توافق با بانک کشاورزی برای عرضه ۳۲ درصد سهام آذرآب و پرداخت حقوق معوق
معاون وزیر تعاون خبر داد :

توافق با بانک کشاورزی برای عرضه ۳۲ درصد سهام آذرآب و پرداخت حقوق معوق

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توافق با بانک کشاورزی برای عرضه بلوک ۳۲ درصدی سهام آذرآب در بورس و پرداخت حقوق معوق کارگران خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حاتم شاکرمی درباره آخرین تحولات دو شرکت بورسی و کارخانه آذرآب و هپکو به برگزاری جلسه‌ اخیر در وزارت صنایع اشاره کرد و ایسنا گفت: در این جلسه که مدیرعامل بانک کشاورزی هم حضور داشت ، تصمیمات مناسبی در مورد مدیریت ، پرداخت حقوق و مطالبات معوق کارگران گرفته شد .

وی ادامه داد: وزیر کار در سفر هفته گذشته به اراک، قول پیگیری مطالبات معوق کارگران را داد و در جلسه با بانک کشاورزی توافق شد مطالبات هرچه سریع‌تر پرداخت شود . همچنین بخشی از وسایل و تجهیزاتی که آذرآب نزد سازمان تامین اجتماعی دارد آزاد شود. تامین اجتماعی بخشی از این وسایل را مازاد بر آن تعهدات ، آزاد و در اختیار بانک کشاورزی قرار می دهد تا با همکاری طرفین این مطالبات پرداخت شود.

شاکرمی با بیان اینکه واگذاری بلوک 32 درصدی سهام آذرآب در بورس به طور جدی در حال پیگیری است، درباره وضعیت شرکت هپکو نیز گفت: خوشبختانه هپکو به چرخه تولید بازگشته و در مسیر تولید قرار گرفته است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ