کد خبر: ۱۳۸۳۵۸
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۸/۱۱

دولت تعطیلی پنجشنبه‌ها را به علت بار مالی زیاد تصو‌یب نکرد
معاون رئیس جمهور:

دولت تعطیلی پنجشنبه‌ها را به علت بار مالی زیاد تصو‌یب نکرد

معاون مجلس رئیس جمهور گفت: با توجه به بار مالی زیادی هزینه تعطیلی پنجشنبه‌ها،‌ دولت از این طرح حمایت نکرد و تصویب نشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلی پنجشنبه ها طرحی بود که نمایندگان مطرح کرده بودند و در دولت به بحث گذاشته شد. با توجه به  روزهای تعطیل زیاد این امر در استان‌ها موجب تعطیلی ادارات کارگاه‌ها و کارخانه ها و بنگاه‌های اقتصادی می‌شود و لذا بار مالی خیلی زیادی تحمیل می‌کند که دولت با این طرح مخالفت کرد.

وی درباره انتخابات مجلس هم توضیح داد: انتخابات یکی از مهمترین اتفاقات و رویدادها است که اواخر سال جاری اتفاق می‌افتد. انتخابات دارای سه رخ مردم ، مجری و دولت است و دولت به عنوان مجری در انتخابات کاملاً بی طرف عمل می‌کند. آنچه برای دولت مهم است برگزاری انتخابات پرشور بر اساس قانون است که همه سلایق و جریان های سیاسی داخل نظام در آن نامزد و مشارکت جدی داشته باشند.

امیری در خصوص اجرای الکترونیکی انتخابات نیز گفت: وزارت کشور با شورای نگهبان به عنوان ناظر انتخابات در حال تعامل است و با توجه به اینکه دولت از برگزاری انتخابات الکترونیکی استقبال می‌کند باید ببینیم چگونه و تا چه حد با شورای نگهبان به توافق می‌رسیم که نتیجه این موضوع را وزیر کشور اعلام می‌کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ