کد خبر: ۱۳۸۴۵۲
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۸/۱۴

رشد ۷۱ درصدی درآمد
طی هفت ماه سال جاری:

رشد ۷۱ درصدی درآمد "تنوین" منجر به صف خرید شد/ پیش بینی سود

تامین سرمایه نوین با انتشار گزارش عملکرد مهر و ۷ ماه سال جاری از رشد ۷۱ درصدی درآمدها نسبت به دوره مشابه قبل خبر داد و با رشد قیمت و صف خرید روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تامین سرمایه نوین که با سرمایه 900 میلیارد تومانی در بازار دوم بورس درج شده، اقدام به انتشار گزارش عملکرد مهر و 7 ماهه سال جاری کرد و طی معاملات امروز با رشد 4.9 درصدی و صف خرید روبرو شد.

بر این اساس، "تنوین در مدت یک ماهه مبلغ 108.6 میلیارد تومان از فروش سهام، تعهد پذیره نویسی سهام و اوراق، مدیریت صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری، بازارگردانی اوراق، سود حاصل از سرمایه گذاری، بانکداری اختصاصی، سود سپرده بانکی، سرمایه گذاری در اوراق مشارکت، مشاوره عرضه و ارزش گذاری و سرمایه گذاری در صندوق ها درآمد داشته است.

این در حالی است که این تامین سرمایه در شهریور ماه به درآمد 60 میلیارد تومانی دست یافته بود که در مقایسه با مهر ماه حکایت از افزایش 81 درصدی درآمدها طی یک ماه اخیر دارد.همچنین "تنوین" در عملکرد 7 ماهه مبلغ 427.3 میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 71 درصد رشد داشته و بیش از کل درآمد سال گذشته است است. به این ترتیب با توجه به تحقق درآمد 7 ماهه ، سود خالص شرکت تا پایان مهر ماه در سطح 42 تومان است.

پیش بینی می شود جمع درآمدهای سال جاری در سطح 750 میلیارد تومان قرار گیرد و سود خالص با احتساب 30 تا 32 میلیارد تومان سود حاصل از زیر مجموعه ها به 705 تا 710 میلیارد تومان برسد ( 78 تا 80 تومان کف سود هر سهم سال جاری ). علاوه بر این در صورت فروش بلوک بیمه نوین که بهای تمام شده 100 تومانی به ازای هر سهم دارد ، سود خالص به سطح 85 تومان افزایش می یابد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ