کد خبر: ۱۳۸۴۵۵
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۸/۱۴

آیین‌نامه آزادسازی سهام عدالت ۳ ماهه تدوین می‌شود
رئیس سازمان خصوصی سازی:

آیین‌نامه آزادسازی سهام عدالت ۳ ماهه تدوین می‌شود

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه آزادسازی سهام عدالت منتظر تصویب لایحه مربوطه در مجلس است،گفت: پس از تصویب، آیین نامه ها و ساز و کارهای اجرایی دو تا سه ماه تدوین می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، علیرضا صالح با بیان اینکه آزادسازی سهام عدالت باید مستند به قانون و با مصوبه مجلس انجام شود،گفت: ورود هرچه بیشتر مردم به بازار سرمایه، تشویق به سرمایه‌گذاری و پس انداز از اهداف اصلی سیاست های اصل 44 است. بدون شک با نهایی شدن این لایحه در مجلس اهداف اساسی آن محقق خواهد شد.

وی افزود: طی 10 سال گذشته سهام بهترین شرکت های بورسی به سهام عدالت اختصاص یافته و همین طور اقساط آن از محل سود شرکت هایی که سهام آنها برای این طرح در نظر گرفته شده بود باز پرداخت و اکنون سهام عدالت آماده آزاد سازی و واگذاری برگه های سهم به مردم است.

صالح ادامه داد: هم اکنون لایحه ای در خصوص نحوه انتقال سهم به مردم در مجلس در حال پیگیری است چرا که برای انجام هر کاری ابتدا باید قانون مرتبط را در اختیار داشت و بر اساس آن عمل کرد.آزادسازی سهام عدالت منتظر تصویب لایحه مربوطه در مجلس است که پس از تصویب، آئین نامه و ساز و کارهای اجرایی در مدت دو تا سه ماه تدوین می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ