کد خبر: ۱۴۰۴۶۲
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۸/۱۶

زمان ثبت نام متقاضیان طرح ملی مسکن با وام ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومانی
توسط سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت :

زمان ثبت نام متقاضیان طرح ملی مسکن با وام ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومانی

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه با اشاره به معرفی سامانه ملی مسکن در شنبه ، زمان ثبت نام متقاضیان در ۱۰ استان و با وام ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومانی را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود محمودزاده  در پاسخ به این سؤال که آبا ثبت‌نام طرح ملی مسکن شنبه در 10 استان قطعی است یا احتمال تأخیر وجود دارد به فارس گفت: شنبه سایت فعال می‌شود و برای ایجاد فرصت برابر همه متقاضیان، یکی دو روز لازم است تا متقاضیان مدارک را آماده کنند تا روی سایت اسکن کنند.

وی ادامه داد: آدرس سایت شنبه به متقاضیان اعلام و ثبت نام از دوشنبه یا سه‌شنبه شروع می شود. متقاضیان باید مدارک را شنبه در سایت بارگذاری کنند. چون معمولاً‌ آماده کردن مدارک یک یا دو روز زمان می‌برد . 10 استان با هم به صورت ادواری و 3 استان 3 استان در چند روز آینده شروع به ثبت‌نام می‌کنند و 7 تا 8 روز ثبت‌نام انجام می‌شود. امید است بلافاصله هم شهرهای جدید شروع شود.

محمود زاده با اعلام اینکه وام 75 تا 100 میلیون تومانی و نرخ سود 18 درصدی ، ادامه داد: تاکنون ساخت 180 هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده و قرار است تا 400 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور تا سال 99 احداث شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ