کد خبر: ۱۴۰۵۰۱
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۸/۱۸

خواسته های مدیرعامل ایران خودرو از زیرمجموعه بورسی/ تولید گیربکس اتوماتیک

خواسته های مدیرعامل ایران خودرو از زیرمجموعه بورسی/ تولید گیربکس اتوماتیک

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام خواسته هایی از شرکت چرخشگر از تولید گیربکس اتوماتیک محصولات جدید توسط در این زیرمجموعه بورسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی در جریان دیدار دیروز از خط تولید از شرکت بورسی چرخشگر گفت: تولیدات این شرکت از نظر کیفی در حد استانداردهای جهانی بوده و با تدوین نقشه راه توسعه گیربکس، می‌تواند به والئو ایرانی در منطقه تبدیل شود. در اجرای این نقشه راه، سهم هر یک از انجمن قطعه‌سازان تبریز،  سازمان صنایع و معادن استان و ساپکو تعیین خواهد شد.

وی افزود: چرخشگر باید علاوه بر تامین نیازهای گیربکس دستی و اتوماتیک برای محصولات جدید ایران خودرو، صادرات را هم در برنامه‌ها  قرار دهد  و بتواند
د در جهاد خودکفایی قطعات مورد نیاز ایران‌خودرو کمک و نقشی تازه‌ای در اقتصاد مقاومتی ایفا کند  مدیران شرکت هم باید برای کسب سهم مناسب از بازار قطعات یدکی گیربکس در داخل و کشورهای منطقه تلاش کنند.

مقیمی ادامه داد:"خچرش) باید از طریق تولید قطعات با تکنولوژی جدید، سطح فن‌آوری و تکنولوژی را مطابق با خودروها ارتقا دهد. در این میان استفاده از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این شرکت برای تولید گیربکس اتوماتیک محصولات جدید ایران خودرو در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ