کد خبر: ۱۴۰۵۲۲
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۸/۱۸

معاملات متفاوت نهمین سهم گران بازار، شرکت ورشکسته و ۱۳ نماد دیگر

معاملات متفاوت نهمین سهم گران بازار، شرکت ورشکسته و ۱۳ نماد دیگر

فهرست معاملات متفاوت و چشمگیر امروز بازار سهام با حضور نهمین سهم گران بازار و شرکت ورشکسته و ۱۳ نماد دیگر همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در اولین روز کاری هفته که شاخص بورس با رشد اندک 525 واحدی در کانال 305 هزار تایی ماند و رقم 305 هزار و 858 واحدی را ثبت کرد ، بیش از 1.2 هزار میلیارد تومان در بورس و 232 میلیارد تومان در دو بازار اول و دوم معاملات فرابورس ، جابجا شد.

در این میان که بیشترین حجم سهام جابجا شده به ساپیا با 280 میلیون سهم ، بانک های تجارت ، پاسارگاد و صادرات با 174 ، 141 و 135 میلیون سهم تعلق داشت ، طبق اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا ، سهام 15 شرکت مشمول داد و ستدهای مشکوک و متفاوت شدند.

از جمله نکات جالب امروز ، حضور نهمین سهم گران بازار یعنی شیمیایی سینا با قیمت 6979 تومانی هر سهم و تکرار معاملات مشکوک شرکت ورشکسته گاز و لوله در این فهرست است .

براساس این گزارش ، در صدر این گروه ، سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی با داد و ستد 7 برابری نسبت به میانگین یک ماه گذشته قرار دارد و شرکت های بهمن لیزینگ ، بیمه سرمد و شیمیایی سینا با معامله 4 برابری در رده های بعدی قرار گرفتند.

در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری نیروگاهی ایران، بانک پارسیان ، گاز لوله ، سرمایه گذاری ساختمان نوین ، توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد ، روان فن آور ، تامین سرمایه لوتوس پارسیان ، کابل البرز ، فنرسازی خاور ، سیمان خزر و تامین سرمایه نوین حضور دارند.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام
 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ