کد خبر: ۱۴۰۵۲۵
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۸/۱۸

نکات مهم و ۴ شرط واجب برای ثبت نام در طرح ملی مسکن اعلام شد
توسط معاون مسکن و ساختمان وزیر راه:

نکات مهم و ۴ شرط واجب برای ثبت نام در طرح ملی مسکن اعلام شد

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه با اعلام ۴ شرط واجب برای ثبت نام در طرح ملی مسکن، درباره زمان ، جزئیات وام و استان های فعلی و آینده توضیح داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود محمودزاده در اولین برنامه خبری مربوط به ثبت‌نام متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی و ساخت 400 هزار واحد مسکونی ،گفت:‌ متقاضیان باید 4 شرط فاقد مالکیت از اول تیر 84، عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب، تأهل و سابقه 4 سال اقامت در شهر مورد نظر را داشته باشند.

وی ادامه داد: فعلا" سقف و کفی برای قیمت مسکن در نظر گرفته نشده اما اما میانگین قیمت ساخت هر متر حدود 2 میلیون تا 2.5 میلیون تومان است و در مرحله اول ، متقاضیان باید 30 درصد قیمت مسکن را پرداخت کنند.

این مقام مسئول افزود : در این میان برای برخی واحدهای مشمول بهره مندی از منابع بانک مسکن ، وام 75 تا 100 میلیون تومان با اقساط  1.2 و 1.7 میلیون تومانی و سود 18 درصدی و دوره 12 ساله در نظر گرفته خواهد شد. همچنین امکان دریافت 80 تا 160 میلیون تومانی از صندوق مسکن یکم وجود دارد که به ساخت مسکن هم متصل می شود .

محمودزاده با معرفی سامانه www.tem.mrud.ir و اعلام شروع ثبت نام در 4 استان سیستان و بلوچستان، قم و خراسان‌ شمالی و جنوبی ، خاطر نشان کرد: ثبت نام استان های چهارمحال و بختیاری، همدان و یزد نیز از هفته آینده و در شهرهای جدید ، کمتر از یک ماه آینده شروع خواهد شد. واجدین شرایط هم برای مراجعه حضوری باید به ادارات راه و شهرسازی ،بنیاد مسکن و یا شهرهای جدید مراجعه کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ