کد خبر: ۱۴۰۵۳۲
۹:۰ - ۱۳۹۸/۸/۱۹

صورت های مالی ۹ ماهه

صورت های مالی ۹ ماهه "سپ" با اعلام روند رو به رشد سود آوری

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با انتشار گزارش عملکرد ۹ ماهه منتهی به شهریور ۹۸ از روند رو به رشد سود آوری این مجموعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بررسی عملکرد شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش طی عملکرد 9 ماهه دوره مالی منتهی به آذر 98 و مقایسه آن با دوره مشابه قبل حاکی از آن است که این مجموعه مسیر صعودی سودآوری را پشت سر گذاشته  است . چرا که متغیرهایی همچون درآمد عملیاتی، سود ناخالص، سود عملیاتی و سود انباشته با افزایش مواجه شده و هر یک رشد حدود 30 درصدی را تجربه کرده اند.

بر این اساس، "سپ" در این مدت بالغ بر 200 میلیارد تومان سود انباشته در صورت های مالی ثبت کرده که نسبت به دوره مشابه قبل با رشد 28 درصدی مواجه شده است.

از طرفی، این شرکت 157.4 میلیارد تومان سود خالص کسب کرده که نسبت به دوره مشابه گذشته 4 درصد رشد نشان می دهد و در نهایت عملکرد ۹ ماهه سال جاری با تحقق مبلغ 525 ریال سود به ازای هر سهم پایان یافته است.

صورت جریان وجوه نقد

پارامتر هایی همچون جریان خالص ورود وجه نقد ناشی از فعالیت های عملیاتی، جریان خالص خروج وجه نقد ناشی از بازده سرمایه گذاری ها و سود پرداختی بابت تأمین مالی و نیز جریان خالص خروج وجه نقد قبل از فعالیت های تأمین مالی شرکت طی عملکرد 9 ماهه نسبت به دوره مشابه سال مالی 97 با افزایش مواجه شده اند.

آنچنان که جریان خالص ورود وجه نقد ناشی از فعالیت های عملیاتی با افزایش 102 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل به رقم 337.9 میلیارد تومان رسیده و جریان خالص خروج وجه نقد ناشی از بازده سرمایه گذاری ها و سود پرداختی بابت تأمین مالی با ثبت 19 درصد رشد، مبلغ 30.6 میلیارد تومان محاسبه می شود.

همچنین در دوره مورد بررسی جریان خالص خروج وجه نقد قبل از فعالیت های تأمین مالی با تجربه رشد چشمگیر 461 درصدی به مبلغ 112.3 میلیارد تومان افزایش یافته است.

درآمدھا و بھای تمام شده قراردادھا

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در قالب انعقاد قرارداد در حوزه هایی همچون ارائه خدمات کارتخوان، موبایل، درآمد حاصل از سایر کارمزد POS، فعالیت اینترنتی و قبوض درآمد کسب می کند.

"سپ" طی این دوره از محل ارایه خدمات و اجرای قرارداد در حوزه های عنوان شده مبلغ 1.2 هزار میلیارد تومان درآمد محقق ساخته که بر اساس آن، سود ناخالص با کسر بهای تمام شده اجرای قراردادها به مبلغ هزار میلیارد تومان بالغ بر 200 میلیارد تومان محاسبه می شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ