کد خبر: ۱۴۰۵۵۷
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۸/۱۹

معامله جالب توجه دومین سهم گران ، رکورددار افزایش سرمایه و ۱۳ شرکت دیگر

معامله جالب توجه دومین سهم گران ، رکورددار افزایش سرمایه و ۱۳ شرکت دیگر

دومین سهم گران بازار و رکورددار افزایش سرمایه و ۱۳ شرکت دیگر در روز منفی ۳ هزار واحدی شاخص با معامله متفاوت در معرض دید قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز که بیش از 1.52 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس معامله شد و شاخص با ریزش سه هزار و 63 واحدی به رقم 302 هزار و 795 واحد عقب نشینی کرد ، بررسی پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد سهام 15 شرکت مشمول داد و ستدهای مشکوک و متفاوت هستند.

براساس این گزارش، در این فهرست بهمن لیزینگ که با رشد 3.7 درصدی قیمت و صف خرید 3.1 میلیون سهمی بسته شد با داد و ستد 5 برابری نسبت به میانیگن یک ماهه در صدر ایستاد.

شیمیایی رنگین هم که با قیمت 8718 تومانی هر سهم به دومین سهم گران بازار تبدیل شده در رتبه بعدی ایستاد و مخابراتی ایران ( رکورددار افزایش سرمایه همه شرکت ها با 2183 درصد در 30 تیر سال 94 ) نیز در رده سوم جای گرفت.

در ادامه فهرست 15 معامله مشکوک هم شرکت های توسعه ساختمان ، سیمان اصفهان ، آتیه داده پرداز ، تجهیزات سدید ، شکر شاهرود ، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان ، پتروشیمی امیرکبیر ، رهشاد سپاهان ، سرمایه گذاری بوعلی ، سیمان لارستان ، حمل و نقل توکا و تجهیز نیروی زنگان قرار گرفته اند.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ