کد خبر: ۱۴۰۶۲۸
۱۵:۶ - ۱۳۹۸/۸/۲۱

فهرست ۱۵ معامله متفاوت با حضور ۴ شرکت سیمانی و کاهش تعداد سهام فرابورسی

فهرست ۱۵ معامله متفاوت با حضور ۴ شرکت سیمانی و کاهش تعداد سهام فرابورسی

فهرست ۱۵ معامله متفاوت و قابل توجه امروز بازار سهام با حضور ۴ شرکت سیمانی و کاهش تعداد سهام فرابورسی نسبت به روزهای قبل همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در معاملات امروز که شاخص با افزایش 2711 واحدی به 306 هزار و 655 تایی رسید و بیش از هزار و 439 میلیارد تومان در بورس و فرابورس ( دو بازار اول و دوم ) جابجا شد ، اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد سهام 15 شرکت مشمول داد و ستدهای مشکوک و متفاوت شده اند.

از جمله نکات جالب توجه فهرست امروز ، حضور 4 شرکت سیمانی و کاهش تعداد سهام فرابورسی نسبت به روزهای قبل بود که به 5 شرکت رسیده است.

در این فهرست شرکت فرابورسی لیزینگ رازی با معامله 11 برابری نسبت به میانگین یک ماه گذشته در صدر قرار گرفت و دو شرکت بورسی پارس سوئیچ و سیمان صوفیان هم با 9 و 8 برابر معاملات در رتبه های بعدی ایستادند.

در ادامه هم شرکت های سیمان فارس نو، داروسازی الحاوی، سرمایه گذاری اقتصاد نوین، سیمان هرمزگان ، بیمه تجارت نو ، آسان پرداخت پرشین ، سرمایه گذاری گروه بهشهر ، بیمه کوثر ، کابل البرز ، سیمان اصفهان ، قند مرودشت و فروسیلیس ایران هستند.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ