کد خبر: ۱۴۰۶۳۷
۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۸/۲۲

سهامدار حقیقی فروشنده بلوک ۲.۶۵ درصدی شرکت حاضر در بازار پایه شد

سهامدار حقیقی فروشنده بلوک ۲.۶۵ درصدی شرکت حاضر در بازار پایه شد

شرایط و زمان عرضه بلوک ۲.۶۵ درصدی شرکت صنعت و تجارت آداک توسط سهامدار حقیقی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بلوک 2.65 درصدی شرکت صنعت و تجارت آداک توسط مهدی مومنی طاهری به عنوان سهامدار حقیقی بطور عمده و نقد روز شنبه 2 آذر ماه در بازار پایه فرابورس عرضه می شود.

به این ترتیب، مقرر شده 23 میلیون و 54 هزار و 807 سهم در نماد "وآداک4" توسط کارگزاری آگاه روانه میز فروش شود. در این واگذاری قیمت پایه هرسهم 15595 ریال و قیمت پایه کل 35.9 میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین سپرده حضور در رقابت 3.5 میلیارد تومان معادل 10 درصد قیمت پایه کل اعلام شده که کارگزار خریدار باید آن را بصورت نقد یا ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط( حداقل سه ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا به شرکت مذکور تحویل داده و تاییدیه را به معاونت بازارهای خارج از بورس فرابورس ارائه کند.

شرکت صنعت و تجارت آداک با سرمایه 87 میلیارد تومانی از آبان 93 تاسیس و در بازار پایه ج فرابورس پذیرش شده و مالک بیش از 29 درصد از سهام ایران ترانسفو است.

این شرکت مرداد 94  اقدام به خرید بلوک 28.38 درصدی "بترانس" به ارزش 35.5 میلیارد تومان کرد و مهدی مومنی طاهری نائب رئیس هیات مدیره کارگزاری آراد ایرانیان ، یکی از مالکان آداک است که اخیرا" از دستور بازداشت وی از سوی رئیس قوه قضائیه صادر شده است.

در این میان اواخر فروردین سال گذشته 49.4 درصد از سهام شرکت صنعت و تجارت آداک توسط سهامدار عمده و حقیقی به نام پروین کریمی طاهری برای عرضه در بازار سوم معاملات فرابورس آماده شده بود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ