کد خبر: ۱۴۰۶۴۲
۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۸/۲۲

سهمیه استان تهران از طرح ملی مسکن مشخص شد : ۶۱ هزار و ۹۳۷ واحد

سهمیه استان تهران از طرح ملی مسکن مشخص شد : ۶۱ هزار و ۹۳۷ واحد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ، سهمیه استان تهران در طرح ملی مسکن را ۶۱ هزار و ۹۳۷ واحد مسکونی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا نگهبان با اشاره به اینکه در جلسه‌ با مدیران حوزه مسکن و بازآفرینی و شش منطقه شهرستانی، سهمیه استان تهران در طرح ملی مسکن مشخص شد به فارس گفت: برنامه طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرهای با بیش ار 100 هزار نفر جمعیت ، 61 هزار و 937 واحد مسکونی مشخص شد.

وی افزود: بازشماری سریع املاک و تک برگی شدن اسناد در اولویت وظایف حوزه املاک و حقوقی و ادارات 6 منطقه شهرستانی استان تهران است و این پیش زمینه اساس معرفی زمین در طرح اقدام ملی تولید مسکن است.

این مقام مسئول با بیان اینکه 25 درصد برنامه اقدام ملی مسکن در کشور مرتبط با استان تهران است، ادامه داد: تمام مناطق استان تهران موظف به ارائه پیشنهادات در حوزه زمین برای پروژه های اقدام ملی هستند و بررسی مغایرت ها و سایر امور پیگیری جزء وظایف شهرستان ها است که جزء اصلی ترین تکالیف اصلی روسای حوزه مسکن و ادارات شهرستانی است.

نگهبان ادامه داد:  وظیفه استان تهران ، تولید مسکن مشارکتی به میزان 2950 واحد مسکونی، تامین زمین 1000 واحد برای اقشار ویژه ، تکمیل 1987 واحد نیمه تمام خریداری شده و نیمه تمام در قالب مشارکت و واگذاری 5000 واحد در قالب سایر تفاهم نامه ها است. استفاده از ظرفیت های بانکی برای  47 هزار واحد تسهیلات و سایر موارد پیشنهادی این اداره کل 4000 واحد است که در مجموع 61 هزار و 937 واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

به گفته وی ، شهروندان استان تهران که مشمول 4 شرط بهره مندی از تسهیلات طرح اقدام ملی تولید مسکن هستند، می توانند از زمان باز شدن سایت ثبت نام ملی مسکن نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ