کد خبر: ۱۴۰۶۵۷
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۸/۲۲

دلار ۴۲۰۰ تومانی از بودجه سال ۹۹ حذف می شود/ افزایش بودجه شرکت ها
نماینده مجلس مدعی شد:

دلار ۴۲۰۰ تومانی از بودجه سال ۹۹ حذف می شود/ افزایش بودجه شرکت ها

نماینده مجلس از حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی در بودجه سال ۹۹ و ارائه گزارش عملکرد تفکیک‌شده ۳۸۱ شرکت خبر داد و گفت: در بودجه سال آینده دلار دو نرخی نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد حسینی درباره تدوین بودجه سال 99 از سوی دولت به تسنیم گفت: طبق گفته ها، لایحه بودجه تا 15 آذر به مجلس ارائه خواهد شد.در بودجه سال آینده دلار 4200 تومانی و دو نرخی نخواهیم داشت البته اینکه دلار در بودجه سال آینده به چه میزانی باشد هنوز مشخص نیست.

وی از ارائه گزارش عملکرد تفکیک‌شده 381 شرکت، بانک و مؤسسه غیرانتفاعی دولتی طی سال گذشته و نیمه نخست سال جاری از سوی سازمان برنامه و بودجه به مجلس خبر داد و گفت: این گزارش در کمیسیون برنامه و بودجه در حال بررسی است، البته قرار بر این است دیوان محاسبات نیز در این زمینه گزارشی را به کمیسیون ارائه کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: بخش عملکرد شرکت‌ها در سال 97، شش‌ماهه سال 98 و بودجه پیش‌بینی‌شده برای سال 99 سه بخش این گزارش را تشکیل می‌دهند، علاوه بر این شرکت‌های زیان‌ده، سودده و نقطه سربه‌سر، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت شامل سازمان صنایع دفاع و سازمان بنادر و کشتیرانی نیز در این گزارش تفکیک شده‌اند.

حسینی با اشاره به اینکه بودجه شرکت‌ها نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش یافته و رشد 15درصدی برای افزایش حقوق و دستمزد در نظر گرفته شده است، گفت: برای بودجه شرکت‌ها یک‌ میلیون و 380 هزار میلیارد تومان تدوین شده است. سال گذشته این رقم یک‌ میلیون و 240 هزار میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ