کد خبر: ۱۴۰۶۸۶
۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۸/۲۵

گزارش دو خبرگزاری از واکنش مردم استان های مختلف به افزایش قیمت بنزین

گزارش دو خبرگزاری از واکنش مردم استان های مختلف به افزایش قیمت بنزین

دو خبرگزاری فارس و تسنیم درباره واکنش مردم استان های مختلف به افزایش قیمت بنزین ، گزارش های منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، خبرگزاری فارس درباره تبعات افزایش قیمت بنزین ، اعلام کرد: تجمعات اعتراضی به افزایش قیمت بنزین عصر دیروز در چند شهر کشور صورت گرفت که برخی از این تجمعات با پادرمیانی مردم و پلیس پایان یافت.

تجمعات اعتراضی به افزایش قیمت بنزین در چند شهر کشور صورت گرفت که در شهرهای خوزستان و سیرجان کرمان بیشتر بود. در اهواز تجمعات ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفره در چند نقطه شهر برگزار شد که معترضین در واکنش به افزایش قیمت بنزین شعار می دادند.  بعضی از تجمعات با پادرمیانی مردم و پلیس پایان یافته اما همچنان در چند نقطه ترافیک ناشی از اعتراضات وجود دارد.

در مشهد نیز ترافیک ناشی از اعتراضات بنزین تعدادی از مردم و راننده ها گزارش شده است.

در سیرجان کرمان نیز اعتراضات مشابهی برگزار شد عمده اعتراضات در دسته های حدودا ۵۰ تا ۱۵۰ نفره انجام شده و شعارهای سیاسی چندانی گزارش نشده و بیشتر اعتراضات و شعارها مربوط به افزایش دفعتی قیمت بنزین است.

استان خراسان

خبرگزاری تسنیم نیز عصر دیروز اعلام کرد: وضعیت در پمپ‌های بنزین خراسان رضوی عادی و آرام است و مشکل تعدادی از پمپ‌های گاز مشهد نیز برطرف شده است.‌ مشاهدات میدانی مشهد و گزارش‌های واصله از شهرستان‌های استان خراسان رضوی بیانگر این است که پس از افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی صورت گرفته، وضعیت در جایگاه‌های عرضه بنزین استان آرام است.

‌معاون‌سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی نیز در این زمینه اظهار داشت: طی جلسه‌ای ، مشکل تعطیلی پمپ‌های گاز سطح شهر مشهد و خراسان‌رضوی پیگیری و حل شد و پمپ‌ها از امروز فعال هستند.‌

آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت‌ کردستان‌

حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی‌ ‌استاندار کردستان گفت: هیچ مشکلی برای عرضه بنزین به مردم نداشته و آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت‌ کردستان برقرار است. تمام جایگاه‌ها آمادگی خدمت‌رسانی در کم‌ترین زمان ممکن فعالیت سوختگیری با نرخ جدید را دارند.

وضعیت عادی جایگاه‌های عرضه سوخت‌ خوزستان‌

نعمت‌الله نجفی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت: درحال حاضر هیچ مشکلی برای موجودی جایگاه‌ها و وضعیت صف‌های بنزین در خوزستان وجود ندارد. نظام سهمیه‌بندی براساس دستورالعمل قبلی در خوزستان اجرا شد و اکنون در جایگاه‌های سوخت مشکل کمبود فرآورده‌های نفتی و همچنین صف‌های طولانی وجود ندارد. همه جایگاه‌های سوخت خوزستان درحال ارائه فرآورده‌های نفتی هستند و هیچ جایگاهی از مدار خارج نشده است.

شرایط عادی در جایگاه‌های سوخت فارس‌

‌‌احمد احمدی‌زاده معاون‌ سیاسی استاندار‌ فارس با قدردانی از همراهی مردم این استان گفت: عرضه سوخت در تمام جایگاه‌های بنزین در حال انجام است و هیچ مشکلی وجود ندارد. تمام پیش‌بینی‌های لازم برای عرضه سوخت در جایگاه‌ها انجام شده و جلسات مرتبط با حضور دستگاه‌های متولی برگزار و با کمبود در عرصه سوخت مواجه نیستیم.

تکذیب آتش زدن ‌جایگاه‌‌ سوخت در خمینی‌شهر

حیدر قاسمی معاون سیاسی‌‌، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به وضعیت جایگاه‌های سوخت استان اصفهان بعد از سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین گفت: تا کنون مشکلی پیش نیامده و وضعیت عادی است.‌

وی در خصوص شایعاتی که مبنی بر ایجاد مشکل در عرضه و توزیع بنزین مطرح می‌شود، گفت: شایعات صحت ندارد و وضعیت عرضه بنزین در سراسر استان به طور عادی در حال انجام است.

وی درباره خبری که در برخی شبکه‌های مجازی پیرامون آتش زدن یکی از جایگاه‌های سوخت خمینی‌شهر مطرح شده ، گفت: این خبر درست نیست و بالاخره شایعات وجود دارد.

تامین سوخت در گیلان

محمود قاسم‌نژاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از وجود بالای 5 میلیون لیتر بنزین در جایگاه‌های سوخت این استان خبر داد و گفت: پس از سهمیه‌بندی مشکل خاصی در جایگاه‌های سوخت گیلان نداریم.‌

آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت‌ زنجان

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مشکلی در سطح استان گزارش نشده است.‌ با توجه به اعمال سهمیه‌بندی و اعمال بنزین دو نرخی٬ مشکل خاصی در پمپ بنزین‌های سطح استان گزارش نشده و آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت‌ برقرار است. تمامی جایگاه‌های استان فعال است و در حال خدمات‌رسانی هستند. هیچ مشکل امنیتی هم گزارش نشده و آرامش کامل در استان وجود دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ