کد خبر: ۱۴۰۷۴۲
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۸/۲۶

پیش بینی همتی از روند عرضه و تقاضای ارز و توصیه به مردم

پیش بینی همتی از روند عرضه و تقاضای ارز و توصیه به مردم

رییس بانک مرکزی ضمن اشاره به حضور فعال این نهاد ناظر بر بازار ارز، روند عرضه و تقاضا را پیش بینی و به مردم توصیه کرد مراقب سرمایه ها باشند تا از ناحیه سودجویان آسیب نبیند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عبدالناصر همتی در اینستاگرام اعلام کرد: طی روزهای گذشته و امروز همچنان بانک مرکزی در بازار ارز حضور فعال دارد چراکه مدیریت بازار ایجاب می کند به عنوان بازار ساز اصلی، نیازهای واقعی را تامین کرده و مازاد عرضه ارز را نیز طبق ماه های گذشته جمع آوری و به ذخایر اضافه کند.

مجموعه ذخایر بانک مرکزی از محل خرید ارز صادرات غیر نفتی و بازار ارز این اجازه را می دهد که با رصد تحرکات بازار ارز هرگونه تلاش برای سفته بازی را خنثی کرده و همچنان اجازه دهد روند عادی عرضه و تقاضای ارز، نرخ آن را تعیین کند.

تجربه بیش از یک سال و اندی بانک مرکزی در مدیریت علمی بازار ارز همچنان ادامه پیدا کرده و اطمینان دارم شکل گیری انتظارات این چند روز تاثیر چندانی بر بازار ارز نخواهد داشت و همان روند گذشته و منطقی در بازار ادامه پیدا خواهد کرد. مردم مراقب سرمایه های خود باشند تا خدای ناکرده از ناحیه سودجویان و سفته بازارن آسیب نبیند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ