کد خبر: ۱۴۰۷۵۵
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۸/۲۷

علت صف‌های طولانی برخی جایگاه‌های سوخت / یک توصیه به دارندگات کارت
عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌های سوخت اعلام کرد:

علت صف‌های طولانی برخی جایگاه‌های سوخت / یک توصیه به دارندگات کارت

عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌های سوخت با اعلام علت ایجاد صف‌های طولانی برخی جایگاهداران بنزین ، توصیه کرد دارندگان کارت سوخت اقدام به ثبت شماره تماس در کارت کنند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد عطاپور با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی سوخت‌رسانی به‌ علت حواشی و تغییرات ، دچار اختلالاتی شده که حل این مساله نیاز به زمان دارد به ایسنا گفت : سهمیه‌بندی و دو نرخی شدن بنزین ، مشکلاتی را برای جایگاه‌داران به وجود آورد که وزارت نفت و شرکت ملی پخش باید راهکارهایی را ارایه دهند و به کارمزد، تحمیل هزینه‌های اداری و استهلاک در جایگاه‌ها توجه شود .

وی افزود: انتظار می‌رفت شرکت ملی پخش قبل از اعلام این تصمیم با جایگاه‌داران مشورت کند تا تدابیر لازم در نظر گرفته شود. عدم اطلاع از رقم خرید سوخت ، ابهام زیادی را ایجادکرده و یک جایگاه برای تامین بنزین سوپر باید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تامین اعتبار کند اما نظام بانکی چنین اجازه‌ای  نمی‌دهد .

این عضو با اشاره به پیش بینی کاهش ۲۰ درصدی مصرف بنزین ادامه داد: تحقق این پیش بینی اثرات منفی برای جایگاه‌ها دارد و با توجه به استهلاک جایگاه‌ها ، درآمدها مقرون به صرفه نخواهد بود .

عطاپور توصیه کرد دارندگان کارت سوخت اقدام به ثبت شماره تماس در کارت کنند تا درصورت جا ماندن در جایگاه ها ، امکان تماس و تحویل باشد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ