کد خبر: ۱۴۰۷۷
۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۴/۲۱

مجامع پالایشگاه ها فعلا
یک مقام مسئول در گفت وگو با بورس پرس:

مجامع پالایشگاه ها فعلا" تغییری نکرده/ تاخیر دو هفته ایی مشروط است

یک مقام مسئول با تاکید بر اینکه زمان مجامع سالانه پالایشگاه ها تا به امروز تغییری نکرده گفت: در صورت عدم دریافت اطلاعات لازم از شرکت ملی نفت ، احتمال تاخیر دو هفته ایی مجامع وجود دارد.

یک مقام مسئول در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در رابطه زمزمه های تاخیر دو هفته ایی مجامع سالانه پالایشگاه ها اظهار داشت: تا به امروز که تغییری در برنامه های اعلامی و زمان از پیش تعیین شده مجامع ایجاد نشده و شرکت های پالایشی طبق اعلام قبلی 30 و 31 تیر مجامع سالانه و فوق العاده ( دو پالایشگاه اصفهان و تبریز برای افزایش سرمایه 100 درصدی) را برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد: این درحالی است که شرکت ملی نفت باید اطلاعات مهمی چون نرخ صادرات محصولات، نفت خام و قیمت فراورده ها را به پالایشگاه ها اعلام کند تا این گروه قادر به نهایی کردن صورت های مالی سال 93 و گزارش به سهامداران باشند.

وی افزود: در این رابطه مسئولان شرکت ملی نفت در حال نهایی کردن این اطلاعات و ارسال به پالایشگاه ها بوده و اعلام کرده اند این اطلاعات قطعا" طی روزهای آینده ارسال خواهد شد. بنابراین اگر این اطلاعات ارایه شود زمان مجامع پالایشگاه ها تغییری نخواهد کرد. در غیر این صورت ، مجامع مانند دو سال قبل با دو هفته تاخیر تشکیل خواهد شد.

براساس این گزارش،درحالی زمان و مکان مجامع سالانه 5 پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و شیراز 30 و 31 تیر اعلام شده که پالایشگاه شاوان تا دیروز برنامه برگزاری مجمع سالانه را اعلام نکرده است. همچنین دو پالایشگاه اصفهان و تبریز به دلیل افزایش سرمایه 100 درصدی، مجمع فوق العاده ایی را هم برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مسعود | ساعت ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۴/۲۱
2
0
پاسخ
با سلام وتشکر از پیگیری واطلاع رسانی شما خواهشمندم در مورد محاسبه یارانه دریافتی پالایشگاهها هم که قرار بود تا آخر تیرماه ارائه شود نیز پیگیری نمایید با تشکر.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ