کد خبر: ۱۴۰۸۵۶
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۹/۳

خبری که زمینه صف خرید سنگین سهام اولین بانک خصوصی را فراهم کرد

خبری که زمینه صف خرید سنگین سهام اولین بانک خصوصی را فراهم کرد

اعلام خبری از بانک اقتصاد نوین و مربوط افزایش سرمایه، فروش سرمایه‌گذاری‌ها و املاک و پیگیری وصول مطالبات و... موجب تشکیل صف خرید سنگین و چند ده میلیون سهمی اولین بانک خصوصی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک اقتصاد نوین که با سرمایه بیش از 1.31 هزار میلیارد تومانی در تابلوی فرعی بورس حضور دارد و طی سال جاری با نوسان شدید قیمت ( از 240 به 480 و سپس به 265 تومان هفته گذشته ) روبرو شده ، امروز با اعلام خبری مبنی بر افزایش سرمایه، فروش سرمایه‌گذاری‌ها و املاک و پیگیری وصول مطالبات و... شاهد تشکیل صف خرید سنگین و 77 میلیون سهمی در قیمت 288 تومانی هر سهم شد.

براساس این گزارش، علیرضا بلگوری مدیرعامل "ونوین" گفته است: در شرایطی که نظام بانکی وارد مرحله تحول تازه‌ای شده و پوست‌اندازی دیگری را تجربه می‌کند، بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور با درک مسئولیت نخستین بودن بار دیگر پیشگام تغییرات و تحولات بنیادی شده است.

وی اقدامات بانک مرکزی در اصلاح نظام بانکی را بسیار برجسته و امیدوارکننده دانست و با اشاره به اقداماتی برای تقویت ثبات و سلامت بانک ادامه داد: قطعا شفافیت و رعایت استانداردهای حرفه‌ای در کوتاه مدت عوارضی را به همراه خواهد داشت اما بانک اقتصادنوین هرگز خوشنامی، سلامت، ثبات و مانایی خود را قربانی منافع کوتاه مدت نخواهد کرد.

بلگوری افزود:با پیگیری‌های حقوقی و قضایی ماه‌های اخیر ، برخی پرونده‌های تسهیلاتی کلان تعیین تکلیف شده و بخش قابل توجهی به مرحله وصول نقدی رسیده است. همچنین افزایش سرمایه، فروش سرمایه‌گذاری‌ها و املاک تملیکی و پیگیری مستمر وصول مطالبات غیرجاری از مهمترین اولویت‌های راهبردی بانک اقتصادنوین در شش ماهه دوم سال جاری است که می‌تواند به اصلاح و تقویت ساختار مالی بانک منجر شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ