کد خبر: ۱۴۰۸۹۱
۱۲:۹ - ۱۳۹۸/۹/۴

زمان جلسه کمیسیون برجام اعلام شد / پاسخ ۳ کشور به صلح روحانی
توسط سخنگوی وزارت خارجه :

زمان جلسه کمیسیون برجام اعلام شد / پاسخ ۳ کشور به صلح روحانی

سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و کشورهای ۱+۴ در سطح معاونین وزرای خارجه این کشورها ششم دسامبر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، عباس موسوی از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و کشورهای 1+4 در سطح معاونین وزرای خارجه این کشورها در 15 آذر خبر داد و گفت: در این نشست که احتمالا در وین برگزار خواهد شد آخرین تحولات مربوط به برجام مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر افزود: این اتفاقات ناخوشایند بود و ناخوشایندتر از آن دخالت برخی از شخصیت‌ها و کشورهای بیگانه در امور ایران بود. اغتشاش و دخالت خارجی در ایران محکوم و رد است. حق قانونی مردم به رسمیت شناخته شده و در چارچوب قانون همه می‌توانند اعتراض کنند.

این مقام مسئول گفت: امروز فرستاده ویژه کره جنوبی به ایران سفر می‌کند و در آینده نزدیک نیز مقامات ارشد ایران هم به برخی از کشورها سفر خواهند داشت که پس از نهایی شدن اطلاع رسانی می‌شود.

موسوی اظهار امیدواری کرد طرح صلح امید با واکنش مثبت کشورهای منطقه روبرو شود. مقامات سه کشور به نامه رییس‌جمهور در مورد این طرح پاسخ داده‌اند و احتمالا دیگر کشورها نیز درحال بررسی این نامه هستند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ