کد خبر: ۱۴۰۸۹۴
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۹/۴

سهامدار حقیقی فروشنده بلوک ۴.۹۲ درصدی شرکت دارای صف خرید شد

سهامدار حقیقی فروشنده بلوک ۴.۹۲ درصدی شرکت دارای صف خرید شد

شرایط و زمان عرضه بلوک ۴.۹۲ درصدی سهام شرکت حاضر در بازار پایه و دارای صف خرید توسط یکی از سهامداران حقیقی اعلام شد تا در صورت انجام از درصد مالکیت بکاهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بلوک ۴.۹۲ درصدی سهام سرمایه گذاری جامی توسط علیرضا کاظمی کلجاهی به عنوان یکی از سهامداران حقیقی بطور عمده و نقد در بازار پایه فرابورس روانه میز فروش می شود تا در صورت انجام از درصد سهامداری بکاهد.

به این ترتیب، مقرر شده ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار سهم در نماد "وجامی ۴" روز سه شنبه ۱۲ آذر توسط کارگزاری بانک تجارت عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۲۵۵۰ تومان، قیمت پایه کل ۱۵ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۱.۵ میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین کارگزار خریدار باید سپرده حضور در رقابت ( معادل درصد قیمت پایه کل) را بصورت نقد یا ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط ( حداقل سه ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا به شرکت مذکور تحویل داده و تاییدیه شرکت را به معاونت بازارهای خارج از بورس فرابورس ارائه کند.

بنابراین گزارش، این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه در جریان معاملات امروز با رشد 5 درصدی قیمت و صف خرید روبرو بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ