کد خبر: ۱۴۰۹۶۰
۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۹/۶

اظهارات ترامپ هر سه شاخص بزرگترین بورس دنیا را افزایش داد

اظهارات ترامپ هر سه شاخص بزرگترین بورس دنیا را افزایش داد

اعلام تفاهم مشترک در حل مشکلات مذاکره کنندگان چین و آمریکا در مورد مسائل اصلی مرحله اول قرارداد تجاری توسط ترامپ، باعث صعود سه شاخص اصلی بورس آمریکا شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، دونالد ترامپ پس از گفت و گوهای تلفنی مذاکره کنندگان ارشد چین و آمریکا و توافق برای ادامه کار بر روی مسائل باقی مانده اعلام کرد: این دو کشور به امضای مرحله اول یک قرارداد تجاری نزدیک می شوند.

وی افزود: در مراحل نهایی یک قرارداد مهم قرار داریم. می توان گفت این یکی از مهم ترین قراردادهای تجاری تا به امروز است. همه چیز به خوبی پیش می رود ولی می خواهیم شاهد بهتر شدن اوضاع در هنگ‌کنگ هم باشیم.

ترامپ با اشاره به رابطه خوب با شی جین پینگ رئیس جمهور چین گفت: از وی انتظار دارم اطمینان دهد اتفاقات خوبی در هنگ کنگ می‌افتد. احزاب موافق استقلال در هنگ کنگ 90 درصد 452 کرسی شورای منطقه ای را در انتخابات روز یکشنبه به دست آوردند. فکر می کنم رئیس جمهور شی می تواند این اتفاق را رقم بزند. وی را می شناسم و می دانم این کار را انجام می دهد.

بنابراین گزارش، این اظهارات ترامپ در مورد مذاکرات تجاری ، باعث صعود سه شاخص اصلی دواجونز ، S&P500 و نزدک بورس آمریکا ( بزرگترین بورس دنیا ) شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ