کد خبر: ۱۴۰۹۸۸
۱۸:۴ - ۱۳۹۸/۹/۷

اقدام جدید ایران خودرو برای افزایش تولید بدون کسری محصولات / محصول جدید

اقدام جدید ایران خودرو برای افزایش تولید بدون کسری محصولات / محصول جدید

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام افزایش تولید خودروی کامل و بدون کسری از میثاق نامه‌ ایی با ۷۰ قطعه ساز خبر داد که قرار است از شنبه برای تامین و تولید روزانه حداقل ۲ هزار دستگاه خودرو اقدام شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی میثاق نامه‌ ایی با 70 تامین کننده و قطعه سازان اصلی خطوط تولید ایران خودرو امضاء کرد که حدود 60 تا 70 درصد قطعات را برعهده دارند و قرار است از شنبه آینده برای تامین و تولید روزانه حداقل 2 هزار دستگاه خودرو اقدام شود .

وی با اشاره به عزم این شرکت در افزایش شمارگان تولید خودروی کامل و بدون کسری گفت: ‌با همدلی سازندگان و تامین و تدارک به موقع تولید از دی و بهنن، تولید روزانه به 2 هزار و 2400 دستگاه خواهد رسید و با افزایش عرضه ، قیمت های بازار متعادل خواهد شد.

این مقام مسئول ، جلوگیری از توقف خطوط تولید و حفظ و ارتقای کیفیت قطعات و محصولات را سرفصل برنامه های ایران خودرو معرفی کرد و افزود:‌ خطوط تولید با همدلی بسیجیان عرصه صنعت و تامین به موقع، متوقف نخواهد شد و به عهدی که با هم بسته ایم پایبند خواهیم بود.

مقیمی با بیان این‌که ارتقای سطح کیفی قطعات از مهم‌ترین شروط توسعه همکاری با سازندگان است، ادامه داد: با بازرسی‌ها و نظارت‌های دقیق اجازه ورود قطعات بی کیفیت به خطوط تولید را نخواهیم داد و در این زمینه با هیچ سازنده‌ای مماشات نخواهیم کرد. برنامه این خودروساز‌ توسعه محصولات با نشان ایرانی با استفاده از توان قطعه سازان و جوانان نخبه است و محصول جدید برپایه پلتفرم 301 با آرم و نشان ایران خودرو به بازار معرفی خواهد شد.

وی با تاکید بر حضور فعال‌تر ایران خودرو در بازار لوازم یدکی قطعات خودرو ، افزود با همکاری مناسب قطعه سازان به دنبال کسب سهم بیشتری در بازار قطعات لوازم یدکی هستیم و  با همت سازندگان، خودروهای ناقص کف پارکینگ به کمتر از 24 هزار دستگاه رسیده که طبق برنامه تا 15 آذر به کم‌تر 15 هزار دستگاه و در دی ماه سال جاری به صفر خواهد رسید.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ