کد خبر: ۱۴۰۹۹۱
۰:۰ - ۱۳۹۸/۹/۸

ایران خودرو بزودی ۳ محصول جدید می دهد / فروش ۱۰۰۰ میلیارد تومان اموال مازاد
نایب رئیس هیات مدیره :‌

ایران خودرو بزودی ۳ محصول جدید می دهد / فروش ۱۰۰۰ میلیارد تومان اموال مازاد

نایب رئیس هیات مدیره ایران خودرو با اشاره به ۱۶ پروژه کلان برای ارتقای سطح کیفی از عرضه سه محصول جدید رانا سال، دنا پلاس و ۲۰۷ پانوراما دنده اتوماتیک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن وفادار در خصوص وضعیت تولید ایران خودرو گفت : ‌با برنامه‌ریزی‌ها و تامین و تدارک مناسب ، آهنگ تولید این شرکت رو به رشد بوده و به دنبال تحقق عبور مستقیم از خط تولید تا تحویل به مشتریان است .

وی افزود:‌ با بهبود شرایط زنجیره تامین به دلیل تعهد ایران خودرو به جامعه و لزوم پاسخگویی به نیاز مشتریان، تکمیل خودروهای ناقص و دارای کسری قطعه در اولویت قرار گرفته و برهمین اساس 103هزار خودرو دارای کسری قطعه در خرداد به کمتر از 24 هزاردستگاه رسیده و دی ماه هم به صفر خواهد رسید.

این مقام مسئول با اشاره به 16 پروژه کلان برای ارتقای سطح کیفی محصولات ادامه داد: توسعه پلتفرم جدید به منظور تولید گسترده محصولات مختلف، توسعه خانواده موتور با تکنولوژی بالا با هدف کاهش آلایندگی و مصرف سوخت و همچنین تنوع سوختی محصولات در دستور کار این خودروساز قرار دارد. همچنین سطح کیفی محصولات ایران خودرو از میانگین صنعت بالاتر بوده و 72 درصد از محصولات، 3 و 4 و 5 ستاره هستند .

وفادار در خصوص اصلاح ساختار مالی "خودرو" هم توضیح داد: تامین نقدیتگی سرمایه در گردش، افزایش تیراژ تولید و فروش اموال مازادو افزایش عرضه محصولات از مهم‌ترین ارکان اصلاح ساختارمالی است. در این میان فروش 1000 میلیارد تومان از اموال مازاد در دستور کارقرار دارد و از ابتدای سال 354 میلیارد تومان محقق شده است.

وی از عرضه محصولات جدید از جمله رانا سال، دنا پلاس دنده اتوماتیک، 207 پانوراما دنده اتوماتیک در آینده نزدیک خبرداد و با اشاره به اینکه تحقق بومی‌ سازی صنعت خودرو نیازمند همکاری مستمر این صنعت با مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان است، افزود: ‌سه میز تخصصی تعمیق ساخت داخل که به ابتکار وزارت صنعت برگزارشد، حدود 85 قطعه با فناوری بالا از محصولات ایران خودرو توسط 39 سازنده که کاهش ارزبری سالانه 127میلیون یورو به دنبال دارد ، بومی سازی می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ