کد خبر: ۱۴۱۰۷۹
۱۴:۴ - ۱۳۹۸/۹/۱۰

برنامه‌ ۵ ساله سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی در صنعت مس
معاون وزیر صنعت خبر داد:

برنامه‌ ۵ ساله سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی در صنعت مس

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: صنعت مس برای کسب سهم از بازار جهانی برنامه سرمایه‌گذاری ۱.۸ میلیارد یورویی و ۱۳ هزار میلیارد تومانی تعریف کرده که ظرف پنج سال تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، خداداد غریب‌پور در مراسم رونمایی از طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی شرکت ملی مس گفت: سال جاری پروژه اسید سولفوریک برای تولید ۶۱۰ هزار تن اسید با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیون یورویی به بهره‌برداری رسید. همچنین ۴.۵ هزار میلیارد تومان طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در شرکت های مرتبط به ایمیدرو افتتاح و به مدار تولید متصل خواهند شد.

وی افزود: طرح یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی مس قدرت تصمیم گیری مدیریت را در این بخش ارتقا می بخشد و شفاف سازی از معدن تا محصول و قیمت تمام شده را فراهم می سازد. علاوه براین شرکت خود را آماده تصمیم گیری سریع و چابک می کند. بازدهی و سود در صنعت مس موجب سرمایه‌ گذاری در مجموعه می شود و رونق توسعه را بدنبال خواهد داشت.

غریب‌پور گفت: در صنعت مس علاوه بر برنامه ریزی برای رشد تولید در توسعه اکتشافات و اکتشافات تکمیلی گام های ارزنده ای برداشته شده و این امر در منطقه سونگون ( آذربایجان شرقی)، سرچشمه (کرمان) و سیستان دنبال می شود. صنعت مس برای کسب سهم از بازار جهانی برنامه سرمایه‌گذاری ۱.۸ میلیارد یورویی و ۱۳ هزار میلیارد تومانی تعریف کرده که ظرف پنج سال تکمیل خواهد شد.

اردشیر سعد محمدی مدیرعامل ملی مس هم گفت: اجرای یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی گامی در مسیر شفاف سازی و مراحل مالی، فروش، بازرگانی، انبار را مشخص می کند و تمامی اسناد مالی به شیوه مکانیزه انجام می شود. انتظار می رود چرخه اطلاعات تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ تکمیل شود و این شرکت بتواند همسو با شرکت های بزرگ دنیا به شکل هوشمند برای تصمیم سازی اقدام کند و از ابزار روز برای هدایت مجموعه بهره گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ