کد خبر: ۱۴۱۱۰۹
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۹/۱۱

روش جدید ثبت اعتراض جاماندگان کمک معیشتی دولت اعلام شد
از سوی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان:

روش جدید ثبت اعتراض جاماندگان کمک معیشتی دولت اعلام شد

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت گفت: افرادی که به رغم ثبت درخواست‌ در سامانه #۶۳۶۹*، پیامکی دریافت نکرده‌اند، می‌توانند از طریق سایت اقدام به ثبت اعتراض کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین میرزایی درباره خانواده‌های جامانده از دریافت یارانه حمایت معیشتی گفت: پس از ثبت‌نام این خانواده‌ها در سامانه #6369* ، چهار میلیون پیامک به متقاضیان ارسال شده اما برخی به‌دلایل مختلف دریافت نکردند که در چند نوبت دیگر ارسال و در نهایت مشخص شد تلفن اعلامی ، خاموش است.

وی افزود: در این میان برای رفع دغدغه مردم ، از امروز صبح ، افرادی که به رغم ثبت درخواست‌ در سامانه #6369* ، پیامکی دریافت نکرده‌اند می‌توانند با وارد کردن کد ملی و شماره حساب در سایت Hemayat.mcls.gov.ir اقدام به ثبت اعتراض کنند. بنابراین همه افرادی که پیامک ارسال کردند اما کد رهگیری دریافت نکرده‌اند با وارد کردن شماره حساب واریز یارانه‌های نقدی به‌جای کد رهگیری در سایت، می‌توانند درخواست را ثبت کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: خانواده‌هایی که یارانه نقدی دریافت نکرده‌اند و مشمول بسته حمایتی هم نشده‌اند باید در انتظار اطلاعیه‌های بعدی ستاد معیشتی باشند و از اول دی‌ به پلیس+10 مراجعه کنند و منتظر توضیح در فرصت‌های آینده باشند.

به گفته میرزایی ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد شناسایی مشمولان،‌ فقط متولی حمایت معیشتی بوده و موضوعاتی نظیر یارانه‌ها، جامانده‌ها شامل وظایف این وزارتخانه نیست.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ