کد خبر: ۱۴۱۱۵۹
۱۵:۴ - ۱۳۹۸/۹/۱۲

۱۵ معامله متفاوت امروز با صف خرید ۱۴ نماد و تکرار دو شرکت لغو پذیرش شده

۱۵ معامله متفاوت امروز با صف خرید ۱۴ نماد و تکرار دو شرکت لغو پذیرش شده

صف خرید و رشد قیمت ۱۴ نماد، تکرار حضور دو شرکت لغو پذیرش شده و سه شرکت از صنعت پتروشیمی از جمله نکات جالب توجه فهرست امروز ۱۵ معامله متفاوت بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز برخلاف روزهای قبل که از همان شروع بازار ، شاخص به سیر صعودی و بازپس گیری کانال های از دست رفته و تا 29 هزار تایی ادامه می داد ، روند نزولی اما محدودی حاکم شد اما در پایان معاملات با افزایش اندک و 619 واحدی ، دماسنج بازار سهام به 320 هزار و 814 واحدی رسید.

براساس این گزارش، در حالی ارزش معاملات بورس و فرابورس از 1.5 هزار میلیارد تومان و 236 میلیارد تومان عبور کرد که طبق اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا ، امروز هم 15 شرکت با داد و ستد 8 تا 3 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

این شرکت ها شامل 8 و 7 شرکت فرابورسی و بورسی بیمه سامان ، سرمایه گذاری وثوق امین ، پتروشیمی فسا ، پتروشیمی دهدشت ، شفا دارو ،
تامین ماسه ، پرمیت ، سیمان آرتا اردبیل ، به پرداخت ملت، آلومتک، رادیاتور ایران، بهمن لیزینگ، چدن سازان، لیزینگ خودرو غدیر و پتروشیمی گلستان
 بودند.

صف خرید و رشد قیمت 14 نماد ( به جز "فالوم" ) ، تکرار حضور دو شرکت لغو پذیرش شده پرمیت و آلومتک‌ به همراه سه شرکت از صنعت پتروشیمی ( فسا ، دهدشت و گلستان ) از جمله نکات جالب توجه فهرست امروز معاملات مشکوک بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ