کد خبر: ۱۴۱۱۸۰
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۹/۱۳

شرکت هزار میلیاردی و آماده عرضه اولیه ۵ درصدی اطلاعات تکمیلی داد

شرکت هزار میلیاردی و آماده عرضه اولیه ۵ درصدی اطلاعات تکمیلی داد

جدیدترین شرکت درج شده و آماده عرضه اولیه ۵ درصدی در فرابورس با انتشار صورتهای مالی حسابرسی شده ۶ ماهه، اقدام به تکمیل اطلاعات کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان که به تازگی به عنوان صد و بیست و دومین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شده و در صف عرضه ۵ درصدی سهام ایستاده با انتشار صورت های مالی حسابرسی شده 6 ماهه، اقدام به تکمیل اطلاعات کرد.

بر این اساس، "ومهان" در دوره 6 ماهه به ازای هر سهم 549 ریال سود محقق کرده که نسبت به گزارش حسابرسی نشده تغییری نداشته است. این شرکت هزار میلیارد تومانی در عملکرد واقعی 6 ماهه 549.4 میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

طبق بررسی های بورس پرس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان 22 اسفند سال 74 اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری برای مدت نامحدود به ثبت رسیده است. با توجه به استراتژی سرمایه گذاری اهداف در خصوص تخصصی‌تر کردن مدیریت دارایی ها، تقویت حوزه های جدید فعالیت و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف به ویژه شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران، مدیریت سرمایه گذاری های بورسی در قالب یک شرکت مستقل مد نظر قرار گرفت. در این راستا 100 درصد سهام سرمایه‌گذاری آینده نگر مهر سال 91 تحصیل و با تغییر نام به گروه توسعه مالی مهر آیندگان، زمینه برای انجام فعالیت‌های تخصصی در بازار سرمایه فراهم شد.

همچنین در ترکیب هیات مدیره این شرکت که دارای 27 نیروی انسانی است، امیر حمزه مالمیر به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری اهداف به عنوان رئیس هیات مدیره حضور دارد . وی از مدیران معروف و سابق سازمان بورس بوده از اواخر دهه 70 وارد بازار سرمایه و سپس سازمان بورس قدیم شد و مدت ها کارشناس نظارت بر ناشران و سپس مدیر نظارت برناشران سازمان بورس بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ