کد خبر: ۱۴۱۱۸۷
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۹/۱۳

دو شرکت آماده عرضه اولیه می شوند/ فروش سهام ۴ شرکت دیگر تا پایان سال
معاون بورس تهران:

دو شرکت آماده عرضه اولیه می شوند/ فروش سهام ۴ شرکت دیگر تا پایان سال

معاون ناشران و اعضاء بورس تهران از طی مراحل آماده سازی دو شرکت در حوزه‌های کشاورزی و شوینده برای درج و عرضه اولیه و واگذاری سهام حداقل ۴ شرک دیگر تا پایان سال در این بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید نوروزی درباره آخرین وضعیت شرکت های آماده عرضه اولیه در بورس تهران به فارس گفت: وضعیت عرضه‌های اولیه در بورس تهران را می‌توان در قالب سه دسته اصلی ارائه کرد.

وی افزود: دسته اول شامل شرکت‌های در حال آماده سازی برای عرضه هستند که در حال حاضر دو شرکت در حوزه‌ های کشاورزی- دامداری و شوینده با سرمایه اسمی بالغ بر 335 میلیارد تومان با طی مراحل درج به زودی در بازار عرضه خواهند شد.

این مقام مسئول دسته دوم را شرکت‌های در آستانه پذیرش عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 8 شرکت در حوزه‌های مختلف از قبیل چند رشته‌ای صنعتی، سیمان، فولاد، غذایی و مالی با سرمایه اسمی بالغ بر 9.2 هزار میلیارد تومان در آستانه پذیرش بوده که پیش بینی می‌شود حداقل نیمی از آنها تا پایان سال ۹۸ عرضه شوند.

نوروزی ادامه داد: برخی شرکت‌ها نیز در حال آماده سازی برای پذیرش هستند که در حال حاضر 27 شرکت در حوزه‌های مختلف از قبیل پتروشیمی، بانکی، سیمانی، باطری سازی، تفریحی و گردشگری، لیزینگ و فولادی در حال تکمیل مدارک و مستندات جهت طرح در جلسه هیات پذیرش هستند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ