کد خبر: ۱۴۱۲۴۹
۰:۰ - ۱۳۹۸/۹/۱۷

ترامپ از مذاکره بسیار منصفانه ایران تشکر کرد / می‌توانیم به توافق برسیم
در واکنش به آزادی دو ایرانی و آمریکایی:

ترامپ از مذاکره بسیار منصفانه ایران تشکر کرد / می‌توانیم به توافق برسیم

ترامپ در واکنش به آزادی و تبادل ایرانی و آمریکایی ضمن تشکر از ایران اعلام کرد: مشاهده کردید که می‌توانیم با یکدیگر به توافق برسیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دونالد ترامپ در واکنش به اولین مبادله زندانیان ایرانی و آمریکایی از زمان حضور در کاخ سفید در توئیتر اعلام کرد: وی که در زمان اوباما بازداشت شده بود (به رغم هدیه 150 میلیارد دلاری به ایران) در دولت ترامپ به کشور بازگشت. از ایران بابت این مذاکره بسیار منصفانه تشکر می‌کنیم. مشاهده کردید که می‌توانیم با یکدیگر به توافق برسیم.

براساس این گزارش، روز گذشته در سوئیس ، مسعود سلیمانی استاددانشگاه تربیت مدرس و پژوهشگر سلول‌های بنیادی پس از حدود 15 ماه بازداشت ، تحویل مقامات ایرانی شد و در مقابل ژیو وانگ که از 2.5 سال پیش به اتهام جاسوسی برای آمریکا ، بازداشت شده بود ، آزاد شد .

در این میان ، مایک پمپئو ، رویکرد ایران در روند گفت‌وگو برای انجام این مبادله را سازنده دانست و یک مقام بلندپایه آمریکایی هم درباره این رویداد به رویترز گفت: آزادی زندانی آمریکایی ، نشانه‌ای از این است که ایران مایل به گفت‌وگو و بحث در مورد همه موضوعات بوده و ترامپ کشور آماده مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» جواد | ساعت ۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۹/۱۷
0
0
پاسخ
سلام اول تحریم ها را بردار و بعد
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ