کد خبر: ۱۴۱۲۸۱
۰:۰ - ۱۳۹۸/۹/۱۸

بررسی استیضاح زنگنه به جلسه بعدی کمیسیون انرژی موکول شد

بررسی استیضاح زنگنه به جلسه بعدی کمیسیون انرژی موکول شد

کمیسیون انرژی مجلس با حضور وزیر نفت چندین محور استیضاح را در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار داد و مقرر شد فردا جلسه دیگری برای بررسی محورهای دیگر برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسدالله قره خانی درخصوص جلسه امروز کمیسیون انرژی با بیان اینکه براساس دعوت قبلی از وزیر نفت دومین جلسه بررسی استیضاح برگزار شد به ایسنا گفت: استیضاح زنگنه دارای ۹ محور است که در جلسه امروز پیرامون دو محور توسعه میادین گازی و مراودات گازی با کشورهای همسایه و توسعه پالایشگاه ها در دوران قبل و بعد از تحریم‌ها توضیحاتی را ارائه داد.

وی افزود:‌ زنگنه درباره توسعه پتروشیمی‌ها نیز مواردی را مطرح کرد اما از آنجا که نمایندگان باید در جلسه علنی نوبت  عصر مجلس شرکت می‌کردند رئیس کمیسیون تشخیص داد تا فردا جلسه‌ای دیگر برگزار  شده و در آنجا وزیر نفت آخرین توضیحات را در خصوص محورهای استیضاح بیان کند. اگر در جلسه فردا استیضاح کنندگان از توضیحات وی قانع نشوند استیضاح به هیات رئیسه ارجاع خواهد شد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس نیز در حاشیه جلسه علنی مجلس با اشاره به بررسی استیضاح وزیر نفت در جلسه ظهر امروز کمیسیون انرژی گفت: در این جلسه وزیر درباره افزایش قاچاق سوخت و عدم توجه به توسعه پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و فرآوردهای نفتی که از محورهای طرح استیضاح است توضیحاتی ارائه کرد که قانع کننده نبود.

وی افزود: به دلیل اینکه زمان برای بررسی سایر مواد این طرح وجود نداشت، قرار براین شد تا وزیر نفت جلسه ای دیگر در کمیسیون انرژی حضور بیابد و توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کند که این جلسه دوشنبه 18 آذر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ