کد خبر: ۱۴۱۳۰۶
۱۷:۴ - ۱۳۹۸/۹/۱۸

افزایش تعداد فرابورسی ها و حضور بزرگترین شرکت در فهرست ۱۵ معامله متفاوت

افزایش تعداد فرابورسی ها و حضور بزرگترین شرکت در فهرست ۱۵ معامله متفاوت

در فهرست ۱۵ معامله متفاوت و جالب امروز ، تعداد شرکت های فرابورسی بار دیگر افزایش یافت و بزرگترین شرکت بازار سهام هم با داد و ستد ۴ برابری نسبت به میانگین یک ماهه روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز هم شاخص با افزایش 3224 واحد دیگر به 335 هزار و 791 واحد رسید تا رکورد جدید دیگری را ثبت کند. ارزش معاملات بورس هم مانند دیروز جالب توجه و با داد و ستد 2.9 هزار میلیارد تومانی بیش از 4 میلیارد سهم همراه شد و ارزش معاملات فرابورس هم از 250 میلیارد تومان عبور کرد.

در این میان ، بانک تجارت ، سایپا و بانک صادرات با حجم بیش از 427 ، 276 و 184 میلیون سهمی در صدر قرار گرفتند و مانند دیگر روزها ، طبق اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا ، 15 شرکت با معاملات متفاوت و 12 تا 4 برابری نسبت به میانگین یک ماهه در فهرست داد و ستدهای مشکوک قرار گرفتند .

این شرکت ها شامل توسعه صنایع بهشهر ، پلاستیک شاهین، رنگین، بیمه اتکائی ایرانیان، افرانت، پتروشیمی امیرکبیر، ماشین سازی نیرو محرکه، فنرسازی خاور ، عمران و توسعه شاهد، فن آوا، کود شیمیایی اوره لردگان، اعتباری توسعه، پالایش نفت تهران، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و
مبین وان کیش هستند .

از جمله نکات جالب توجه این فهرست حضور "فارس" ( که با ارزش روز بیش از 63.7 هزار میلیارد تومانی ، بزرگترین شرکت بازار سهام بشمار می رود ) و افزایش تعداد شرکت های  فرابورسی نسبت به روزهای قبل بود که به 10 نماد " پشاهن ، شرنگی، ،اتکای ، افرا، شکبیر، ثعمرا، فن آوا ، شلرد، توسعه و اوان" رسید.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ