کد خبر: ۱۴۱۳۱۸
۱:۶ - ۱۳۹۸/۹/۱۹

نتیجه جلسه جهانگیری با وزیران و چند ئیس و مدیر درباره هپکو، آذرآب و واگن پارس
توسط استاندار مرکزی اعلام شد :

نتیجه جلسه جهانگیری با وزیران و چند ئیس و مدیر درباره هپکو، آذرآب و واگن پارس

استاندار مرکزی ،مصوبات جلسه معاون اول رئیس جمهور، وزیران صنعت، راه و تعاون، روسای سازمان های بورس و خصوصی‌سازی و... درباره شرکت های هپکو ، آذرآب و واگن پارس را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی آقازاده در ارتباط زنده با بخش خبری ۲۰ شبکه آفتاب استان مرکزی، جزئیات جلسه بررسی سه شرکت هپکو ، آذرآب و واگن پارس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیران صنعت، راه و تعاون، روسای سازمان های بورس و خصوصی‌سازی ، مدیران عامل بانک های ملی و تجارت و مپنا و را اعلام کرد و گفت مقرر شد ۳۵ میلیارد تومان وام برای سرمایه در گردش شرکت هپکو و ۴۰ میلیارد تومان هم از خزانه دولت برای مطالبات بازنشستگان هپکو اختصاص یابد.

وی ادامه داد: طی دو هفته آینده ، سازمان خصوصی‌سازی هپکو را به وزارت صنعت تحویل می‌دهد تا با بررسی های کارشناسی ، مالک این شرکت تعیین  شود. همچنین وزیر راه قول خریداری ۳۰۰ دستگاه تجهیزات برای سازمان راهداری داد و دهیاری‌ها هم خرید ۳۰ تا ۴۰ بیل مکانیکی را متعهد شدند.

اسحاق جهانگیری هم شرکت های هپکو، آذرآب و واگن پارس را سه کارخانه مهم معرفی و بر ضرورت حل مسائل در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد و از وزارت صنعت خواست برای شناسایی موانع و رفع مشکلات این سه شرکت اقدام کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ