کد خبر: ۱۴۱۳۳۳
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۹/۱۹

لایحه استیضاح ترامپ امروز توسط حزب دموکرات منتشر می شود / احتمال اتهام

لایحه استیضاح ترامپ امروز توسط حزب دموکرات منتشر می شود / احتمال اتهام

امروز لایحه حقوقی استیضاح ترامپ از سوی نمایندگان ارشد حزب دموکرات منتشر و انتظار می رود ترامپ به سوء استفاده از قدرت و مانع تراشی در راه تحقیقات کنگره متهم شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بی بی سی ، نمایندگان ارشد حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا ، امروز لایحه حقوقی استیضاح دونالد ترامپ را منتشر می کنند و انتظار می رود ترامپ به سوء استفاده از قدرت و مانع تراشی در راه تحقیقات کنگره متهم شده باشد.

براساس این گزارش، کمیته قضایی مجلس نمایندگان ، تحقیقات اولیه در این مورد را به پایان رسانده و بنابر اعلام جرولد نادلر رئیس کمیته ، اقدامات و رفتار ترامپ خطراتی را متوجه آمریکا کرده و سلامت انتخابات را به مخاطره انداخته است.

جمهوریخواهان که حزب اقلیت در مجلس نمایندگان هستند ، معتقدند این دادرسی ، انگیزه سیاسی و انتخاباتی دارد و فاقد وجاهت قانونی است.

در صورت تصویب طرح استیضاح ترامپ ، لایحه قانونی به مجلس سنا فرستاده خواهد شد و مجلس نمایندگان عملا به عنوان شاکی و سناتورها به عنوان هیئت قضات ، موضوع صلاحیت را بررسی می کنند  و درصورت کثریت سناتورها ، ترامپ استیضاح خواهد شد . حزب دموکرات در نظر دارد این رویداد قبل از پایان دور اول حضور ترامپ در کاخ سفید رخ دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ