کد خبر: ۱۴۱۳۷۴
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۹/۲۰

مردم و دلالان توانایی بانک مرکزی را دست‌کم نگیرند/ زمان راه اندازی بازار متشکل ارزی
همتی :

مردم و دلالان توانایی بانک مرکزی را دست‌کم نگیرند/ زمان راه اندازی بازار متشکل ارزی

رئیس کل بانک مرکزی با اعلام تشکیل روزانه ۵۰۰ پرونده جدید برای فیشینگ و راه اندازی بازار متشکل ارزی تا قبل از پایان سال گفت: به مردم و دلالان توصیه کرده ام توانایی بانک مرکزی را دست‌کم نگیرند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالناصر همتی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در خصوص سرقت اطلاعات کاربران در فضای اینترنت (فیشینگ ) به تسنیم گفت: پرونده‌های زیادی در دادسرا تشکیل شده و تقریباً روزی 400 الی 500 پرونده جدید هم باز می‌شود. در جلسه دیروز با مدیران عامل بانک‌ها بر سرعت بیشتر عملیات مربوط به رمز دوم پویا تأکید شد تا  بسیاری از مشکلات حل شود. البته این مشکلات صفر نمی‌شود ولی تا حد زیادی حل و فصل می‌شود.

وی درباره افزایش روزهای اخیر ارز هم توضیح داد : همیشه به مردم و دلال‌بازان توصیه کرده ام توانایی بانک مرکزی را دست‌کم نگیرند . چون هر زمان که اراده کنیم در بازار حضور و به عرضه و تقاضا سامان می دهیم. همیشه هم به مردم گفته‌ام دارایی خود را در ریسک خرید و فروش ارز قرار ندهند. همانطور که می‌بینید در یک روز هزار تومان افزایش دارد و در روز دیگر هزار تومان کاهش می‌یابد.

همتی افزود: بانک مرکزی در بازار حضور محکم داشته و ذخایر ارزی هم زیاد است. این موضوع ربطی هم به تورم ندارد و در توان ملی تأثیر نمی‌گذارد. مشکلاتی که در یکی دو هفته اخیر به‌علت مسائل سیاسی و جوّ روانی در بازار ارز ایجاد شده بود بزودی مرتفع می‌شود. بازار متشکل ارزی در مرحله آزمون قرار دارد و قبل از پایان سال راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ