کد خبر: ۱۴۱۳۹۲
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۹/۲۲

تشکیل ستاد زنجیره فولاد برای انسجام دو صنعت بزرگ بورسی / برنامه های

تشکیل ستاد زنجیره فولاد برای انسجام دو صنعت بزرگ بورسی / برنامه های "فولاد"

رئیس ایمیدرو از تشکیل ستاد زنجیره فولاد با هدف انسجام بین شرکت‌های سنگ‌آهنی و فولادی خبر داد و مدیرعامل فولادمبارکه نیز برنامه های کوتاه و بلند مدت را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، خداداد غریب‌پور در جریان بازدید از فولاد هرمزگان در مورد تولید ١٠ میلیون تولید فولاد در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی خلیج فارس گفت: کنسرسیوم تولید ١٠ میلیون تن فولاد تشکیل شده و با حضور شرکت‌هایی ، هیات اجرایی تشکیل و درحال تبدیل به شرکت است تا باتوجه به زیرساخت‌های منطقه ویژه و آمادگی شرکت‌های بزرگ این حرکت به سرانجام برسد.

وی افزود: با تشکیل ستاد زنجیره فولاد، زنجیره تولید متوازن خواهد شد و بین شرکت‌های سنگ‌آهنی و شرکت‌های فولادی انسجام ایجاد می‌شود. در  این میان تشکیل کمیته سنگ ، مقدمه این امر بوده و تشکیل ستاد زنجیره فولاد هم این موضوع را تکمیل می‌کند.

حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه نیز ، برنامه کوتاه مدت توسعه فولاد هرمزگان را افزایش تولید تختال از 1.5 به دو میلیون تن و احداث خط نورد برای تولید پلیت میل اعلام کرد.

وی ادامه داد : برنامه بلند مدت هم تولید ١٠ میلیون تن فولاد توسط فولادمبارکه و باتوجه به ظرفیت های فولاد هرمزگان ، فعالیت‌های تکنولوژیک ، ایجاد بخش متالورژی و ریخته‌گری برای تولید محصولات جدید یا با کیفیت ، احداث خط نورد دو فولاد مبارکه تا قبل از پایان سال است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ