کد خبر: ۱۴۱۴۱۲
۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۹/۲۳

تبدیل زیان به سود زیرمجموعه
مدیرعامل شرکت اعلام کرد :

تبدیل زیان به سود زیرمجموعه "فارس" و ثبت رکوردهای جدید + برنامه ها

مدیرعامل پتروشیمی تندگویان با اشاره به تبدیل زیان به سود از ثبت رکوردهای جدید تولید و فروش خبر داد و برنامه های توسعه ایی این زیرمجحموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا قاسمی‌ شهری درحاشیه نمایشگاه بین‌المللی نساجی (ایران تکس ۲۰۱۹ ) با اعلام خروج پتروشیمی تندگویان از زیان سال گذشته به خبرنگاران گفت: با وجود کاهش تا یک‌ سوم قیمت پت این شرکت با افزایش ۲۰ درصدی تولید به سودآوری رسیده و صادرات محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات طی ماه قبل از سر گرفته شده است . 

وی افزود: علاوه بر این در پی اجرای فروش اعتباری به مصرف‌کنندگان واقعی صنایع تکمیلی زنجیره محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات توسط بانک‌ها ، هفته گذشته رکورد فروش هفتگی پتروشیمی تندگویان شکسته شد و در بورس کالا حدود ۱۵ هزار و ۱۱۴ تن محصول به خریداران داخلی عرضه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در برابر تولید بیش از ۱۰۰ هزار تن محصول طی چهار ماه اول سال در مهرماه رکورد تولید۱۱ ۰ هزار تنی ثبت شد که در عمر پتروشیمی تندگویان بی سابقه است. از سوی دیگر تا پایان سال جاری ، سه گرید جدید به ۲۰ گرید محصول اضافه و طرح جدید با ظرفیت تولید ۴۵۰ تن پت نساجی احداث می شود .

به گفته قاسمی‌ شهری، ساخت طرح جدید "ام‌ ای‌ جی»" هم در حال بررسی بوده که برای نخستین بار با استفاده از خوراک متان احداث و به تامین پایدارتر خوراک پتروشیمی تندگویان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ