کد خبر: ۱۴۱۴۴۱
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۹/۲۳

فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز با اقبال بیشتر به شرکت های بورسی و...

فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز با اقبال بیشتر به شرکت های بورسی و...

فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز با افزایش تعداد شرکت های بورسی ، صف خرید و رشد قیمت ۱۲ سهم و حضور شرکت بورسی بعد از لغو افزایش ۹۸۷ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها همراه شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیر صعودی  قیمت ها و متغیرهای معاملات در اولین روز هفته هم ادامه یافت و با افزایش 3904 واحد دیگر ، شاخص به رقم جدید 343 هزار و 291 تایی رسید و حجم معاملات بورس هم با داد و ستد بیش از 5.2 میلیارد سهم به 2.57 هزار میلیارد تومان بالغ شد و در فرابورس نیز 256 میلیارد تومان جابجا شد .

براساس این گزارش درحالی بیشترین حجم معامله شده مربوط به بانک های تجارت و صادرات با 410.9 و 183.8 میلیون سهم و ذوب آهن با 181.5 میلیون سهم بود که  طبق اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا ، 15 شرکت با داد و ستد 8 تا 4 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

این گروه شامل کاشی صدف سرام استقلال آباده ، افرانت، مبین وان کیش، عمران و توسعه فارس، واسپاری ملت، تراکتورسازی، مس باهنر، کاشی سعدی ، بیمه آرمان ، پتروشیمی مبین، خوراک دام پارس، پگاه آذربایجان شرقی، لاستیک سهند ، پارس خزر و لیزینگ ایرانیان هستند.

از جمله نکتات جالب این گروه ، افزایش تعداد شرکت های بورسی ( که عمدتا" هنگام رونق بازار تکرار می شود ) ، صف خرید و رشد قیمت 12 سهم و به جز سه نماد "ولملت ، فباهنر و پسهند " و ،  بازگشت مس باهنر بعد از غائله لغو افزایش 987 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها به دلیل مخالفت شستا است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ