کد خبر: ۱۴۱۴۴۲
۰:۰ - ۱۳۹۸/۹/۲۴

تحلیل تکنیکال ساپیا و دو شرکت دارای صف خرید و مثبت

تحلیل تکنیکال ساپیا و دو شرکت دارای صف خرید و مثبت

سهام ساپیا و دو شرکت بورسی و فرابورسی دارای صف خرید و مثبت ایران‌ ترانسفو و تولید برق عسلویه مپنا توسط یک کارگزاری تحلیل تکنیکال شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در شرایطی بازار سهام در هفته های اخیر مورد توجه بیشتری از سوی افکار عمومی واقع شده که کارگزاری آبان در ادامه بررسی چارتیستی سهام ، اقدام به تحلیل تکنیکال ساپیا و دو شرکت بورسی و فرابورسی دارای صف خرید و مثبت ایران‌ ترانسفو و تولید برق عسلویه کرد.

سایپا : قیمت این نماد درگیر مقاومت ۲۳۰ تومان بوده و شکست این مقاومت ، دسترسی قیمت را به خط هشدار دوم و سقف کانال صعودی در محدوده قیمتی ۲۶۰ تومان آسان تر خواهد کرد.

تولید برق عسلویه مپنا : قیمت این سهم ، اسیر میانگین ها شده و جهت مشخصی ندارد. خروج از بند این میانگین های می تواند جهت رالی بعدی قیمت را مشخص کند. شکست مقاومت ۵۰۰۰ تومان می تواند نشانه شروع حرکت صعودی باشد و شکست سطح ۴۴۰۰ تومانی می تواند نشانه افت بیشتر قیمت باشد.

ایران‌ ترانسفو : قیمت این نماد هم در آستانه شکست سقف قبلی و باند بالایی چنگال اندروز قرار گرفته است. چنانچه قیمت بالای این سطوح مقاومتی تثبت شود انتظار می رود قیمت تا سقف کانال فرضی در محدوده قیمتی ۱۲۵۰ تومان و سپس تا محدوده خط هشدار اول در محدوده ۱۳۲۰ تومان حرکت کند.

بسته به شیب و شتاب حرکت قیمت در این مسیر اهداف مورد نظر می توانند منحرف شوند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ