کد خبر: ۱۴۱۴۵۹
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۹/۲۴

شرایط و زمان عرضه بلوکی سهام دو شرکت حاضر در بازارپایه زرد اعلام شد
توسط سهامداران عمده:

شرایط و زمان عرضه بلوکی سهام دو شرکت حاضر در بازارپایه زرد اعلام شد

دو شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با برنامه عرضه بلوکی سهام توسط سهامداران عمده روبرو شده اند که در روزهای آینده انجام خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از برنامه عرضه بلوکی ۰.۲۷ و ۰.۴۷ درصدی سهام توسط سهامداران عمده برای یک دی ماه خبر دادند تا در صورت انجام از درصد مالکیت بکاهند.

براین اساس، شرکت سروش رسانه (سهامی خاص) در نظر دارد بلوک ۰.۲۷ درصدی سهام بیمه سرمد را روز یکشنبه اول دی ماه بطور عمده و نقد در بازار پایه فرابورس روانه میز فروش کند.

به این ترتیب، مقرر شده ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار سهم در نماد "وسرمد ۴" از طریق کارگزاری بانک اقتصاد نوین عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۵۶۳۱ ریال، قیمت پایه کل ۳.۲ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۳۲۹.۴ میلیون تومان تعیین شده است.

این شرکت در جریان معاملات امروز با رشد 3 درصدی قیمت و صف خرید روبرو است.

همچنین کارگزار خریدار باید سپرده حضور در رقابت (معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل) را به صورت نقدی یا ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط (حداقل سه ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا به شرکت مذکور تحویل داده و تاییدیه را به معاونت بازارهای خارج از بورس فرابورس ارائه کند.

هلنا اسماعیل پور یکی از سهامداران حقیقی لیزینگ رازی نیز در نظر دارد بلوک ۰.۴۷ درصدی سهام این شرکت را در همان روز اول دی به صورت نقد در بازار پایه فرابورس روانه میز فروش کند.

به این ترتیب، مقرر شده ۲۸۶ هزار و ۶۹۴ سهم در نماد " ولراز ۴" از طریق کارگزاری سرمایه و دانش عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۱۵۰۰ تومان، قیمت پایه کل ۴۳۰ میلیون تومان و سپرده حضور در رقابت ۴۳ میلیون تومان تعیین شده است.این درحالی است که قیمت فعلی هرسهم این شرکت حاضر در بازار پایه با ۱۳۵۰ تومان در حال داد و ستد است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ