کد خبر: ۱۴۱۴۶۲
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۹/۲۴

پالایشگاه چهارمین شرکت بزرگ نفتی جهان آتش گرفت

پالایشگاه چهارمین شرکت بزرگ نفتی جهان آتش گرفت

توتال فرانسه چهارمین شرکت نفتی جهان اعلام کرد: تولید پالایشگاه گانفرویل نورماندی پس از یک آتش سوزی تا حدی متوقف شده اما تحویل محصولات ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز ، شرکت توتال که چهارمین شرکت نفتی جهان بشمار می رود اعلام کرد: تولید در پالایشگاه گانفرویل نورماندی در شمال فرانسه پس از یک آتش سوزی تا حدی متوقف شده است. ظرفیت این پالایشگاه 253 هزار بشکه در روز است که تحویل محصولات پالایش شده ادامه دارد و شرکت های پتروشیمی فعالیت معمول را ادامه می‌دهند.

آتش سوزی اصلی مهار شده ولی شعله های ثانویه هنوز هم در بخش بالایی پالایشگاه می سوزند البته تحت کنترل هستند. بررسی‌ها برای تشخیص دلیل این آتش سوزی آغاز شده است. توتال هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد تا اطمینان دهد این آتش سوزی هیچ پیامدی برای زنجیره عرضه سوخت ندارد.

این آتش سوزی که ساعت 3 بامداد به وقت گرینویچ در گانفرویل بزرگترین سکوی پالایشی توتال آغاز شد، هیچ آسیب جانی به جای نگذاشته است.فعالیت بخش هایی از این پالایشگاه زمانی متوقف شد که نگرانی در مورد کمبود سوخت در فرانسه افزایش یافته است. اعتراضات همگانی علیه اصلاح مقدار دستمزدها باعث این نگرانی شده است.

دولت فرانسه روز جمعه اعلام کرد: تمام پالایشگاه های کشور فعال هستند و علی رغم وجود مشکلاتی در ارسال تولیدات دو پالایشگاه، عرضه کافی سوخت به ایستگاه های پمپ بنزین وجود دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ