کد خبر: ۱۴۱۴۷۶
۱۵:۰ - ۱۳۹۸/۹/۲۴

فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز با صف خرید ۸ سهم و تداوم حضور ۴ نماد

فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز با صف خرید ۸ سهم و تداوم حضور ۴ نماد

فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز با افزایش تعداد شرکت های فرابورسی، صف خرید و رشد قیمت ۸ سهم و تداوم حضور چهار نماد از معاملات عجیب روز گذشته همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز، بازار سهام متعادل و با گرایش مثبت به گروه خودرو آغاز بکار کرد بطوری که در یک ساعت اول معاملات، شاخص بورس صعودی 3438 واحدی داشت اما پس از آن با عقب نشینی نسبی خریداران در عمده نمادها و گروه ها همراه شد تا دماسنج بازار سرمایه متاثر از افت نماد شرکت های پتروشیمی پارس، فولاد مبارکه، ملی مس و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با رشد 846 واحدی مواجه و در کانال 344 هزار تایی ماندگار شود.

به این ترتیب، درحالی حجم معاملات بورس با داد و ستد بیش از 5.9 میلیارد سهم به 3.2 هزار میلیارد تومان بالغ شد و در فرابورس نیز 2.2 میلیارد سهم به ارزش 2.4 هزار میلیارد تومان جابجا شد که طبق اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا ، 15 شرکت با داد و ستد 9 تا 4 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

این گروه شامل شرکت های پگاه آذربایجان شرقی، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، مبین وان کیش، بیمه نوین، سیمان کردستان، عمران و توسعه فارس، قند نقش جهان، بیمه دانا، سپنتا، بیمه سینا، گروه صنایع معادن فلات ایرانیان و فولاد کاویان هستند.

از جمله نکات جالب توجه این گروه حضور 9 شرکت های فرابورسی و تداوم حضور افرانت، مبین وان کیش، عمران و توسعه فارس و پگاه آذربایجان شرقی در شمار این معاملات است. همچنین نمادهای "گوهران، اوان، سکرد، ثفارس، قنقش، فپنتا، وسین، فوکا" دارای رشد قیمت و صف خرید بودند و تنها نماد منفی در این بین به گروه صنایع معادن فلات ایرانیان با افت 2.8 درصدی قیمت تعلق داشت.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ