کد خبر: ۱۴۱۴۹۴
۹:۸ - ۱۳۹۸/۹/۲۵

۳ شهر جدید به طرح ملی مسکن تهران اضافه شد / ثبت‌نام مجدد در زنجان
معاون وزیر راه :

۳ شهر جدید به طرح ملی مسکن تهران اضافه شد / ثبت‌نام مجدد در زنجان

معاون وزیر راه از ثبت‌نام مجدد طرح ملی مسکن در زنجان خبر داد و گفت:‌علاوه بر پردیس و پرند در شهرهای اسلامشهر، شهریار، دماوند و هشتگرد نیز ثبت‌نام طرح ملی مسکن استان تهران انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود محمودزاده با بیان اینکه ثبت‌نام مجدد طرح ملی مسکن به تامین زمین بستگی دارد به تسنیم گفت: این قابلیت به خصوص در زنجان وجود دارد. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته با کمک و همکاری مسئولان این استان پس از تامین زمین، متقاضیان باقیمانده را پوشش خواهیم داد.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 130 هزار نفر در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، افزود:‌ از این تعداد حدود 20 هزار در بافت فرسوده و حدود 110 هزار در سایر شهرها ثبت‌نام کرده‌اند. پالایش ثبت‌نام کنندگان در سامانه فرم ج برای استان‌ها تا قبل از مرحله پنجم به اتمام رسیده، بقیه سامانه‌های پالایشی هم در حال انجام است.

این مقام مسئول ادامه داد: ساز و کاری برای شناسایی افرادی که به اصطلاح قولنامه‌ای ملکی را خریداری کرده‌اند مانند سازمان ثبت اسناد وجود ندارد، اما تلاش می‌کنیم از سامانه‌های ارزیابی شده این اطلاعات را برای پالایش افراد دریافت کنیم.

محمودزاده درخصوص اینکه آیا در استان تهران ثبت‌نام فقط در پردیس و پرند انجام می‌شود،‌ گفت: خیر علاوه بر این شهرها،‌ مقداری هم از شهر جدید هشتگرد برای استان تهران ثبت‌نام طرح ملی مسکن انجام می‌شود.همچنین برای برخی از شهرهای استان تهران نیز زمین تامین شده و ثبت‌نام انجام می‌شود. اسلامشهر، شهریار و دماوند از جمله شهرهایی هستند که توانستیم برای طرح ملی مسکن تامین زمین را انجام دهیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ