کد خبر: ۱۴۱۵۲۶
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۹/۲۵

آخرین دستاوردهای همراه اول در تلکام پلاس معرفی و رونمایی می شود

آخرین دستاوردهای همراه اول در تلکام پلاس معرفی و رونمایی می شود

همراه اول با حضور در تلکام پلاس به رونمایی و معرفی آخرین دستاوردهای دیجتال و سازمانی می پردازد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، همراه اول در بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(تلکام ۲۰۱۹) که با عنوان تلکام پلاس از فردا آغاز بکار می کند، حضور دارد.

شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور در این رویداد تخصصی، ضمن ارائه آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی به معرفی پلت فرم های سنجینه و آچاره در قالب کسب و کارهای دیجیتال خواهد پرداخت. کارشناسان این واحدها نیز در طول برگزاری نمایشگاه بصورت پیوسته پاسخگوی پرسش ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان و کاربران خواهند بود.

همچنین در جریان برگزاری تلکام پلاس ضمن تشریح رویکردهای حمایتی همراه اول از تولیدات داخل از نخستین پلتفرم API شبکه ای که توسط متخصصان این شرکت طراحی و پیاده سازی شده توسط بخش فنی و توسعه شبکه این اپراتور رونمایی خواهد شد.

بخش بازاریابی و فروش هم با تمرکز بر بخش ارائه راهکارهای سازمانی، ضمن توجه به گسترش شبکه شرکای تجاری درخصوص فناوری های جدید، فروشگاه آنلاین سازمانی(B۲B) را معرفی و راه اندازی خواهد کرد.

بنابراین گزارش، تلکام پلاس از روز سه شنبه ۲۶ تا جمعه ۲۹ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و همراه اول در سالن ۳۸B پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ