کد خبر: ۱۴۱۵۳۳
۹:۱ - ۱۳۹۸/۹/۲۶

آغاز فاز ۶ ثبت‌نام طرح ملی مسکن از ۱۰ صبح امروز در ۵ استان

آغاز فاز ۶ ثبت‌نام طرح ملی مسکن از ۱۰ صبح امروز در ۵ استان

مدیرکل اقتصاد مسکن گفت: مرحله ۶ ثبت‌نام طرح ملی مسکن در استان‌های فارس، مرکزی، بوشهر، اردبیل و ‌آذربایجان‌ شرقی از ساعت ۱۰ امروز آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پروانه اصلانی گفت: ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فاز 6 در پنج استان فارس، اردبیل، آذربایجان شرقی، مرکزی و بوشهر بر اساس ظرفیت های مشخص شده از ساعت 10 صبح امروز آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه 29 آذر ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط با مراجعه به نشانی tem.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام کنند، افزود: با تکمیل ظرفیت شهرهای استان‌های مرحله ششم، سامانه در آن شهر بلافاصله بسته خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: برای متقاضیان شیراز در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت‌نام در شهر جدید صدرا و برای متقاضیان شهرهای اراک، شازند و خمین، علاوه بر شهرهای خودشان در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت نام در شهر جدید مهاجران هم وجود دارد.

اصلانی گفت: برای متقاضیان شهرستان‌های اراک، دلیجان و محلات علاوه بر شهر خودشان در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت‌نام در شهر جدید امیرکبیر ،  برای متقاضیان بوشهری تنها امکان ثبت‌نام در شهر جدید عالیشهر و برای متقاضیان شهرستان‌های تبریز، اسکو، آذرشهر و شبستر هم علاوه بر شهر خودشان در صورت وجود ظرفیت، امکان ثبت‌نام در شهر جدید سهند وجود دارد

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ